Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Vad tycker ni om dessa? Har nämligen köpt ett par idag till den nya pollen, så jag undrar om dom är bra!? Vad tycker ni är... +...
Svar
17
· Visningar
1 277
Senast: Panamera
·
Z
Övr. Grenar Vilken häst har gjort bäst i från sig i år? Vilken häst har gjort bäst i från sig i år? Vilken häst har gjort bäst i från sig i år?
Svar
5
· Visningar
1 252
Senast: Emma_lillan
·
C
Hoppning Nån här som har en Tornesch avkomma? Nån som vet om han ger stora eller små avkommor? Han är ju ganska liten själv, 163 cm.
Svar
4
· Visningar
1 313
Senast: Mazarinen
·
Islandshäst Vad betyder det igentligen.. Har läst FIPO och det är ju i någon gren (kommer ej ihåg namn) som man ska göra synliga stegförlängningar...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Dressyr biten
·
P
Dressyr Hej, detta är inte enbart en dressyrfråga men nu rider just jag mest dressyr så jag lägger in fråga i detta forum. Min häst är...
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: workaholic
·
Western Hej hallå på er! Nu är det dags, ska skaffa mig en "permanent" showsadel.. har ju annars visat honom i samma som jag rider i hemma... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 903
Senast: wrangler
·
A
Islandshäst Är det alldeles för lite? Hästen i fråga går ute dygnet runt i jättehagar med hästkompisar. Är medryttare och har ej tid att komma fler...
Svar
19
· Visningar
2 676
Senast: MiaMaria
·
T
Western Min häst har alltid haft problem med munnen, han trivs inte på något bett alls. Om man byter bett så kan han ev. fungera bra på det...
Svar
10
· Visningar
1 407
Senast: cowsense
·
O
Dressyr Satt här och funderade på att byta bett på min häst, men sen kom jag och tänka på om det är tillåtet i dressyr? Alltför ofta tycker jag... 2
Svar
21
· Visningar
2 876
Senast: Emmahpemma
·
Trav antalet avkommor till honom som jag träffat kan räknas på en hand, dock har jag uppfattat många som "virriga" i huvudet. vad tycker ni...
Svar
13
· Visningar
1 836
Senast: Stairwaytoheaven
·
Dressyr Har ett Stübben-kandar med bred vitfodrad nosgrimma, tyvärr är pannbandet för kort så ett nytt måste inhandlas. Hästen har en stor...
Svar
2
· Visningar
1 315
Senast: Tuckmill_Silver
·
E
Western Ja, frågan är rubriken. ;) http://www.wilmas-spilta.com/Images/bett/westernbett3.jpg
Svar
17
· Visningar
1 897
Senast: lakrits
·
P
Körning Är det NÅN i gävle, eller i alla fall i närheten som är ca 14-17 år som kör shettis? Det verkar som att man är helt ensam, vilket jag...
Svar
1
· Visningar
892
Senast: a_c72
·
Western Jag undrar vad denna Westernsadel har för värde som ny. Jag antar att The Rider är modellen men är osäker om Easy Rider Saddle co är...
Svar
12
· Visningar
1 315
Senast: selda
·
Islandshäst Undrar vad ni andvänder för "extra" saker på era islandshästar? Varför/varför inte? Min åsikt är, att en islandshäst som är i... 2 3
Svar
54
· Visningar
6 478
Senast: Michis
·
F
Svar
1
· Visningar
801
Senast: experten
·
Trav Vad har ni för tips på hingstar som är: * Hållbara (alt. lämnar hållbara avkommor) * Lite lättare i typen * Inte är skarpa i humöret 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 398
Senast: NoTrashTalk
·
Fälttävlan Ja, alltså 2007 det var ju en toppensäsong för alla! Låt mig se: Fio....red säkert 1 1/2 FT sammanlagt Bettibets....halkade runt... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 982
Senast: Undret
·
K
Dressyr Undrar hur man gör för att kvala sin 5 åring till falsterbo ? Är med så långt att man ska ha viss procent i LA klass, men kan det...
Svar
12
· Visningar
1 774
Senast: Mirtai
·
C
Hoppning Har fruktansvärd beslutsångest, det står mellan dessa 2 hästar. Igentligen vill jag ha skimmeln, MEN det verkar som den kommer bli...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: CeciliaAndersen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka