Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Nån här på Buke som rider monté? Anmält till montékval för ena kallblodet men blev nu osäker hur det är med utrustningen som behövs...
Svar
1
· Visningar
1 129
Senast: vallevic
·
O
Islandshäst Vill ha så mycket information om hingsten Skorri frá Blónduósi som möjligt! Hurdana är hans avkommor överlag? Fyr- femgångare...
Svar
3
· Visningar
1 593
Senast: Lobelia
·
Western Ni som har en avkomma efter honom eller vet något om hans avkommor, hur tycker ni att de är? Extriört, mentalt osv osv. Berätta gärna...
Svar
2
· Visningar
1 709
Senast: lwt03001
·
Trav Finns det vissa linjer som är mer exemdrabbade än andra? Bra hingstar utan exem anlag? Eller är det ett så litet problem egentligen...
2
Svar
31
· Visningar
6 112
Senast: via
·
Islandshäst Har precis köpt en häst. En nyinriden unghäst på 5år. Riden sammanlagt i ca 12 veckor. Han kändes väldigt stabil vid provridningen...
Svar
19
· Visningar
2 816
Senast: tara
·
Islandshäst Jag vet att många islandshästryttare på elitnivå skor sina tävlingshästar med sulor och silikon under säsongen. Min hovslagare menade...
Svar
8
· Visningar
1 749
Senast: katharina
·
Hoppning Hej! Jag har en unghäst som är brukar "kasta" iväg med huvudet åt sidan och typ biter tag i bettet. Får då inte tag på honom utan har...
Svar
12
· Visningar
1 752
Senast: swe
·
Körning Någon här som kan tipsa om en bra selvagn? Är trött på att behöva gå flera gånger till sadelkammaren eller se ut som en julgran genom...
Svar
11
· Visningar
2 087
Senast: Nielaa
·
Hoppning Rent generellt och individuellt, vad kollar ni på relativt gröna hopphästar? (Förutom stam). Exteriören tex. Hur tycker ni att en...
Svar
17
· Visningar
1 752
Senast: swe
·
Dressyr Skulle behöva lite hjälp med vad Jeffries olika modeller på dressyrsadlar heter. Någon som har koll på det?
Svar
1
· Visningar
886
Senast: caballus
·
Dressyr Live här .. http://www.clipmyhorse.de/en/live/channel/2/chio-aachen-2014-2014
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 533
Senast: Jfrelin
·
Hoppning Hej!! Har letat som en galning efter bilder på hingsten Orestus men det går sådär.. :(Skulle bli superglad om någon kanske har bilder...
Svar
14
· Visningar
1 630
Senast: McDermott
·
Hoppning Hej! Jag är en 14åring som ska tävla clear round/centimeterhoppning på min ponny nästa vecka. Något som jag är osäker på är om man måste...
Svar
7
· Visningar
1 471
Senast: SannaF
·
Distans Roligt att det äntligen är klart. Och Kul att Kjell är tillbaks, samt bra att de gamla vart kvar. Men Vem är Karin Melkersson och...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: Liten
·
Hoppning Varför finns det ingen sådan? Det är ett jäkla kackel på dressyrtanterna och fullt med intressanta diskussioner. Jag väntar på...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
29 069
Senast: Bylund
·
Dressyr Är det någon som har lite tips inför första dressyrstarten som kommer i Juli. Kan programmet i sömnen men annat som jag ska tänka på? Är...
Svar
12
· Visningar
1 293
Senast: Billy
·
Dressyr Har en fråga, om du tex har startat La och msv c i juni 2014 men inte godkända procent, får du starta lb o la i en annan tävling samma...
Svar
10
· Visningar
1 346
A
Övr. Grenar Är det någon som håller på med working equitation? Det verkar så himla roligt. Måste häst och ryttare var "jätteduktiga" när man...
14 15 16
Svar
317
· Visningar
69 877
Senast: animalasia
·
Övr. Grenar Just nu pågår VM i Working Equitation i Österrike och jag tänkte kolla om det är några fler som följer tävlingarna? Jag har tyvärr...
2
Svar
23
· Visningar
2 550
Senast: animalasia
·
Hoppning Jag har ett problem med min 9 åriga ponny valack. Jag har ägt honom i 3 år. Vi tävlar hoppning just nu upp till 100cm och placerar oss...
Svar
7
· Visningar
1 364
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp