Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

  • Låst
Islandshäst Nu kör vi igen, dela med er av alla tänkbara tankar och ideeér och dela med er av ert liv med era islandshästar i vardagen.
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
181 774
Senast: Michis
·
Fälttävlan Sitter och tittar på fälttävlan på Horse1 nu och har en del funderingar angående ryttarnas sits och hur de har tyglarna. Kan börja att...
Svar
14
· Visningar
2 450
Senast: Gabby_Ossi
·
Dressyr På vägen att utvecklas till att bli en bra ryttare och nå sina mål kommer man till punkter av insikt som skjutsar en framåt i...
2
Svar
33
· Visningar
3 327
Senast: Billy
·
Hoppning Jag behöver nya senskydd.Har idag Eskadron som var poppis på den tiden jag köpte. De ska vara bra kvalite men helst inte kosta en...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: Mimsan_
·
Dressyr Kryddan finns inte längre. Jag tillhör dem som följde denna underbara, unika, galna och kuliga Tjej-kvinna <3 Under sin sjukdom...
Svar
7
· Visningar
1 743
Senast: MM
·
Islandshäst Hej! Tänkte att det vore lämpligast att fråga här i Islandshästforumet om detta ;) Jag ska iväg till Island och sommarjobba på...
Svar
4
· Visningar
3 066
Senast: BornAgain
·
Hoppning Så jag och hästen har börjat hoppa. Vi är nybörjare och ingen av oss vet egentligen vad vi håller på med, men vi tar oss över. Hästen är...
2
Svar
29
· Visningar
3 744
Senast: swe
·
Islandshäst Hejsan! Jag behöver lite råd & tips.. angående unga femgångshästar, och när man kan börja träna dessa i pass. Hur väl grundridna och...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: yew98fq
·
Western Hej! Har lite smått börjat träna western med min kallblodskorsning. Har börjat fundera på att kanske kanske prova tävla någon...
Svar
13
· Visningar
4 826
Western Hej. Slänger in en efterlysning här.. Har just köpt mig en skäck, vid namn 4Hell. Har okänd härst i passet men har luskat lite och...
Svar
16
· Visningar
5 229
Senast: hermulen
·
Körning Min inköpta rockard har ingen svängel. Har ni tips på någon prisvärd och enkel att köpa? Eller har ni gjort egna? Ska passa till stor...
Svar
10
· Visningar
3 084
Senast: linetta
·
Islandshäst Är sugen på att betäcka med Prins så om det är någon därute som äger eller rider en avkomma efter honom får ni gärna dela med er! Obs...
Svar
10
· Visningar
3 794
Senast: Irina
·
Dressyr Hej! En lite fråga. Är anmäld till en dressyrtävling och står som nr 2 i reservlistan. Tävlingen är om 6 dagar och det är fortfarande...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Hedwig
·
Dressyr Ja som rubriken lyder, vad är inne nu i dressyrvärlden?? Modet ändras ju lite hela tiden, så vad är hot och vad är not inom dressyr nu...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 640
Senast: fio
·
Körning för rockard, finns det?
Svar
1
· Visningar
1 252
Dressyr Såg att Tinne Vilhelmson brukar ha en GPA hjälm på träning. Någon som vet vilken modell hon har? :)
Svar
4
· Visningar
1 189
Senast: WBanna
·
Western Jag ska vara funktionär på ryttar-vm i Normandie om drygt en månad. Jag kommer att vara placerad på arenan där bland annat...
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: _FiA_
·
Islandshäst ni som importerat från island hur gick de tilloch vad kostade.. kompisen vill ev ta hem ett hingst föl nu i vinter (under 1 år gammal)...
Svar
4
· Visningar
1 065
Senast: Askur
·
Hoppning Vad är skillnaden mellan GPAs modeller, Tone on Tone, Air speed och GPA pikeur eller är det samma hjälm? :)
Svar
0
· Visningar
503
Senast: firren
·
Western Jag och en kompis är sugen på prova western "på riktigt" dvs åka iväg en helg och rida duktiga hästar för kunniga tränare. Nån som har...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: emmas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp