Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Efter att ha tittat på ponnyhoppning på elitnivå igår, så undrar jag om min c-ponny verkligen är en c-ponny, för de b-ponnies som...
Svar
7
· Visningar
4 977
Senast: Marty
·
Dressyr Hästen jag rider just nu har nyligen lärt sig att flytta sidvärts, hon flyttar relativt bra i skritten åt båda håll men då vi kommer...
2
Svar
25
· Visningar
3 165
Senast: Trissa
·
Fälttävlan Klasser, höjder, hur tar man ft-kort mm, nu äntligen med info! Nu har jag fått två pm med önskamål om en nålad tråd med information om...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
70 092
Senast: Buck
·
Trav Hej! Har en shettis som jag kvalat till ponnytrav. Ska snart startas. Jag har själv märkt av att hon inte riktigt förstår vad man gör...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: FridaBL
·
Trav Eh, heter de ens så, hjärnslätt. Delen som går på ryggen och runt svansen ;) Köpt rockard och fick en remsele på köpet (i jättebra...
Svar
1
· Visningar
805
Senast: Holger
·
Körning Har skaffat mig ett litet russ, han är bara två år än men vill gärna köra honom i framtiden och tänker mig då både med en rockard, släde...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: Lolita
·
Trav Hej! Jag fick idag nyheten att en av mina favorithästar Rolf East ska ha förolyckats på Sundbyholm igår. Jag har sökt på varenda...
Svar
1
· Visningar
1 132
Senast: Holger
·
Dressyr Jag har inte ridit dressyr på minst 12 år. Skolade om mig till westernryttare och har varit i den världen sedan dess. Men nu har min...
Svar
8
· Visningar
1 329
Dressyr Har ni rena teorilektioner? Går ni såna kurser? Läser ni mycket böcker själva? Tycker ni om att dissekera, analysera och fundera kring...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 551
Senast: tuaphua
·
Körning Är just nu uppe och dansar bland de rosa molnen och känner mig helt överlycklig! Fick för några dagar sedan frågan om jag ville få en...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Pinkilly
·
Islandshäst Ja nu startar jag en ny född 2008 tråd för Islandshästar eftersom forumet ändrats tillbaka.:) Här kan vi följa allt som händer med...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
123 384
Senast: Tippie
·
Islandshäst Hej!:) Finns säkert massor med kunniga människor här som är bra på tölt, så hjälp mig!! Det är såhär, jag har en fyrgångare med väl...
Svar
18
· Visningar
2 535
Senast: Boj
·
Islandshäst Om man ska köpa en insutten unghäst vad kan man titta på? Är det för mkt att leta efter stora rörelser i hagen? Kollar förstås efter bra...
Svar
10
· Visningar
2 502
Senast: valvis
·
Hoppning Vad ska en sådan kunna? Vad är det normalt för bedömningar/arbetsuppgifter som ska göras? Stämmer det att sjukvårdaren formellt inte...
Svar
3
· Visningar
4 528
Senast: Vira
·
Dressyr Hur mäts bågen på Königs stövlar? Det står 53 olika, när jag mäter baktil på stöveln är de ca 49-50cm och insidan där de är som lägst är...
Svar
0
· Visningar
652
Senast: firren
·
Islandshäst Någon som vet om man kan kolla på sändningarna från SM på Horse1 senare? Jag missade nämligen när det sändes live och vill så gärna se...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: Saeta
·
Körning Vi håller på och fixar till en gammal lastvagn som vi ska ha ute till prydnad. Och nu när jag börjat plocka i delarna så ser jag att den...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: alias
·
Fälttävlan Jag funderar på att skaffa mig en till häst framåt nästa vår. Men jag är osäker på hur mycket pengar jag behöver spara ihop till för att...
Svar
0
· Visningar
899
Senast: Trolldruva
·
Dressyr Hej! Första tävlingen på onsdag, nervöst! Funderade på vad jag behöver ha med mig till sekretariatet, bara passet? Måste jag anmäla mig...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: warg
·
  • Omröstning
Islandshäst Hej! Jag måste ha lite råd här.. De är så här.. Uhh de här är jätte jobbigt för mig.. Men iaf, jag har haft min islandshäst i 2 år nu. (...
Svar
6
· Visningar
1 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp