Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Körning För att lära känna varandra lite bättre kommer här ett frågeformulär som man kan roa sig med i brist på annat! :D Jag kör häst mer än... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 684
Senast: Anna_
·
K
Körning Har precis köpt en ny sele(en pfiff vario) med snabbkopplingar och jag får inte riktigt någon kläm på hur det funkar:confused: finns det...
Svar
5
· Visningar
1 181
Senast: kartan
·
Trav Vad tycker ni om passlöp skulle införas i Sverige (om även travlöp fick vara kvar)? Vad har ni för åsikter om passlopp. Passlöp är ju...
Svar
4
· Visningar
1 291
Senast: Lillaloppan
·
C
Distans Min Welsh Cob är så uthållig och tar sig fram överallt i skogen att jag funderar på att starta honom i distans. Kommer folk tycka att...
Svar
16
· Visningar
2 209
Senast: jinx
·
Hoppning Nu vill jag ha massa tips på snygga hoppschabrak, och jag vill ha super super kvalite. Trött på alla dessa som sitter så dåligt. :bump... 2
Svar
31
· Visningar
2 974
Senast: Långnos
·
Trav Vad är åldern för att få ta den?:) Tacksam för svar! Isa
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: fethajja
·
I
Western Är det någon som sett hans avkommor? Vet ni något om honom? Berätta gärna så mycket som möjligt... SNÄLLA! 2 3
Svar
40
· Visningar
4 201
Tävling Hur gammalt ska fölet vara innan mamma får tävla igen? Är det fem, eller sex månader?
Svar
18
· Visningar
4 159
R
Islandshäst vad får man ha för vikt på bootsen på tävlingar??
Svar
13
· Visningar
1 236
Senast: chrysler
·
C
Dressyr Hej är det någon som vet lite om dessa sadlar , är inne på att köpa en :love: tacksam för alla svar ;)
Svar
6
· Visningar
1 557
Senast: Crona
·
K
Hoppning Jag är emot att bettsla upp och så men nu när jag hoppat min nya häst så finns det nog inget annat alternat. Det blir nästintill...
Svar
14
· Visningar
1 197
Senast: Panikie
·
Distans Nästa år så kommer Edsbyns ridklubb att arrangera hälsinglands första tävling i distansridning! Vilket vi hoppas kommer att fungera så...
Svar
8
· Visningar
1 360
Senast: Shikko
·
N
Övr. Grenar I dag är det filmvisning på Täby Galopp! Filmen är i hoppklippt från ett besök i somras hos Sir Mark Prescotten, en av de största...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: ecliptic
·
P
Hoppning Jag ska tävla med medryttarhäst nu på lördag 80-90cm han är ett svenskthalvblod . Men kan jag hoppa honom på onsdagen då? eller blir det...
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: norpan85
·
D
Hoppning Fler än vi som varit med om att vissa klubbar tar ut en extra avgift på tävlingsplatsen typ 25 kr/klass om du inte har betalt innan...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: Jezzie
·
W
Dressyr Jag rider idag på pelhamstång, detta för att hon "sränger av" på andra bett. Vissa säger att de inte kan arbeta ordentligt på detta...
Svar
7
· Visningar
1 129
Senast: remmis
·
Western Jag har börjat fundera lite kring min sadel jag har... den råkar ge min kille rätt mycket skav vid virvlarna (som är jätte höga) och jag... 2
Svar
28
· Visningar
2 836
Senast: bigganl
·
Western Har börjat idag! (ca 15.00) Här är länk till "show schedule": http://www.aqha.com/showing/shows/worldshow/schedule.html Och till... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 222
Senast: Kickis
·
C
Körning Hej! Nu var det många år sedan jag körde shettis. Har köpt en likadan rockard som bilden på tråden som jag bifogar... 2
Svar
20
· Visningar
2 556
Senast: lady 2
·
Trav Har hört av en del personer att amatörer egentligen inte får ta betalt när de kör andras hästar i lopp. Att de inte får ta ut vare sig...
Svar
6
· Visningar
1 674
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrhingsten Skyline to B.
  • Vi som letar häst II