Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Eftersom dressyrnissar alltid ska ha perfekt och ren, fläckfri utrustning så tänkte att det skulle behövas en tråd om lädervård, där man...
Svar
8
· Visningar
1 632
Senast: break_a_leg
·
S
Övr. Grenar Jag tycker att det ska vara en egen kategori för gymkhana. Det finns väl folk som håller med mej? Alla hopp- och dressyrryttare säger...
Svar
9
· Visningar
1 723
Senast: mouted_games
·
Western Hej hej! Bor i Kopparberg (utan för örebro 8 mil) och undrar om de inte finns nå träningssugna westernkompisar där ute? Eftersom...
Svar
3
· Visningar
916
A
Islandshäst Hejsan! Jag har en islandsvallack -05. Har haft honom i min ägo sedan han var avskild från sin mor. Under åren som nu gått har jag känt...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: Boj
·
Fälttävlan Hejsan... ...vet inte om tråden har hamnat rätt... men moderator får gärna flytta tråden. Jag har gått och funderat en hel del på... 2
Svar
33
· Visningar
3 840
Senast: korrebrun
·
K
Dressyr Nu blir de säkert lite fumligt skrivet här men ska försöka förklara hur ja menar. Om ni har en häst som kan i princip gå LB och ni ska...
Svar
6
· Visningar
1 461
Senast: klabbarparn
·
T
Dressyr Ja nu vill ja höra hur eran vecka ser ut med träning:D Här är iaf min rida dock inte så mkt längre pga olika saker. Fast det är på... 2
Svar
20
· Visningar
2 183
Senast: RIA
·
G
Körning ja kom gerne med bilder af jeres körhäst for vogn, stor liten, tyk eller smal, kall eller varmblod, jeg vil gerne se dem alle for vagn.
Svar
1
· Visningar
882
Senast: Trygg
·
Y
Dressyr Tränade igår, och min pålle var helt crazy!!! Tillslut gav både ja o min tränare upp för dagen o vi börja rida på en 8 volt istället... 2
Svar
25
· Visningar
3 042
Senast: krusmynta
·
S
Islandshäst Jag är kluven till om jag ska raka min islandshäst eller inte. Har inte gjort det förut, men tränar mycket nu och åker på kurs ungefär...
Svar
13
· Visningar
1 859
Senast: Satsumas
·
Trav Jag läste just på aftonbladet om att man vill ha ökad säkerhet på travbanor... Jag måste få citera och sedan ha min åsikt; "I USA... 2
Svar
39
· Visningar
3 349
Senast: bonny
·
S
Trav Hei godfolk Kom igjen med deres kvalifiserte gjetninger, hvem tror dere vinner? - Virgill Boko (Langeweg Jr.) ? - Express Merett...
Svar
16
· Visningar
1 739
Senast: Snazzy_Millie
·
Western Då jag efter nästan 2 års desperat letande inte hittat någon engelsk sadel som passar både mig o min häst, tänkte jag prova om jag...
Svar
4
· Visningar
1 321
Senast: Yrja
·
R
Western Tjena. Jag tänkte fråga hur det är att åka till Danmark och tävla. Funkar våra WRAS licenser där eller skall man skaffa några andra...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: roping-malin
·
A
Dressyr Hejsan! Har ett vbl som jag rider dressyr på, med sikte att starta LB åtminstone, inte höga krav men ett mål i vart fall. Kort... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 235
Senast: armando16
·
Western Hej allihopa! Jag har precis registrerat mig här, tyckte att det var på tiden. Största anledningen är att jag snart ska köpa min...
Svar
7
· Visningar
1 332
Körning Ja.. hur är det nu med det?? Hästen i fråga är ett halvblodssto på ca 167-8 cm i mkh. och är ordentligt utbildad i dressyr. går som...
Svar
14
· Visningar
1 115
Senast: _Skifting_
·
B
Hoppning Hejsan, nu lägger jag in en ny bild på mig när jag hoppar så får ni jämföra om jag har gjort ngt bättre.. Ps jag vet att överlivet är... 2
Svar
36
· Visningar
4 528
Dressyr Har nu 3 st dressyrträns som passar på Frida, men kan inte riktigt bestämma mig för vilket hon ska få gå med...:p Alla har de olika... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 160
Senast: Ludique
·
T
Western ...men han är inte alls en sådan häst som jag är ute efter! För att ta det från början; i onsdags var jag på ridskolan (har börjat... 2
Svar
33
· Visningar
3 417
Senast: Thornbird
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka