Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Härom dagen när jag red lektion för min dressyrtränare så insåg jag att efter snart fyra år för denna tränare har jag fortfarande inte... 2
Svar
24
· Visningar
2 461
Hoppning Har läst i en del trådar om säkerhetsvästen från riders company http://good4u.e-butik.se/Good4u/images/shop/sakerhetsvast_farg.jpg och... 2
Svar
20
· Visningar
2 264
Senast: Mildis
·
S
Hoppning Håller på att packa inför helgen, ska iväg och träna två dagar och sedan stanna kvar och tävla två dagar. Vad är lätt att glömma? Har...
Svar
10
· Visningar
2 788
Senast: Skyfantis
·
M
Western Hej har en westernsadel som jag undrar lite över. Köpte den för 5 år sen begagnad. Vet inte vad det är för märke. Kan någon hjälpa mig...
Svar
13
· Visningar
1 695
Senast: MsSleepalot
·
J
Körning Är det någon här som har förlängt skaklarna på sin rockard? Jag har en shettis som f n växer så det knakar och jag tycker att...
Svar
6
· Visningar
1 457
Senast: Jeeves
·
Hoppning Det finns 2 tjejer i min bekantskrets, där den ena har en ponny på foder och den andra äger 4 hästar. Så gott som alla dagar i veckan... 2
Svar
24
· Visningar
2 541
Senast: Luchador
·
C
Dressyr Hej alla dressyrryttare Jag som är hoppryttare kan inte riktigt förstå varför ni dressyrryttare använder lindor istället för benskydd... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 614
Senast: Paxido
·
R
Hoppning Har tänkt önska mig en ny kavaj i julklapp eftersom jag inte gillar min. Den ska vara blå, och passa tilll min hjälm GPA speed air...
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: Panikie
·
Trav Jag kan inte dra mig till minnes att dte fanns nån särskilld regel om hur ofta en häst fick starta. KOm o tänka på detta när ja såg...
Svar
8
· Visningar
1 995
Senast: Saiop
·
Körning Min travarpojk (varmblod) som är omskolad till ridhäst hade vi tänkt kunna nyttja även till lite körning. Eftersom han gått i...
Svar
5
· Visningar
1 120
Senast: fallon
·
Islandshäst Har hittat ett underbart sött träns från Ullared som jag ev skall be ngn köpa åt mig :love: Bild lånad från tråden Ullaredsfynd...
Svar
10
· Visningar
1 304
Senast: Draumsyn
·
A
Islandshäst Hejsan! Jag undrar vad innebär splash white gener samt vad har en bukskäck för teckning. hur kan de se ut. MVH! anjons
Svar
1
· Visningar
736
Senast: yvobos
·
A
Trav Jag har sån ångest över detta, och skulle behöva synpunkter och tankar från hästkunniga utomstående. Jag har helt lessnat på hästeriet...
Svar
12
· Visningar
1 340
Senast: Ayumi
·
K
Hoppning Heej jag har en d-ponny som är superduktig i hoppning men när vi skulle tävla för första gången så rev han alla hinder men jag gav inte...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: Kverulanten
·
Western Är dessa ngt att ha? Usch va många såna här trådar som görs men det är ju en djungel för oss ovetande som ändå vill hitta en bra sadel... 2
Svar
21
· Visningar
2 583
Senast: Yrja
·
Western Finns det några här på Buke som rider western med sin arab? Har en ganska nyinköpt som jag funderar på att ta upp mitt westernintresse... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 847
Senast: Jockeog
·
T
Hoppning ja varför viker hästen av innan den ska hoppa jag är nybörjare på hoppning o är livrädd för att få hindet på knäna när hästen viker av...
Svar
5
· Visningar
937
Senast: Emmsan
·
E
Övr. Grenar jag skulle behöva lite hjälp hittar inget på google:crazy: vilken är den mest kända galoppbanan i USA o vart ligger den? vilka lopp...
Svar
15
· Visningar
2 208
K
Hoppning Jag har 4 hästar hemma, alla går medelsvår + att ena debutera svår hoppning i våras. Jag har aldrig vart någon riktig tävlings... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 073
Senast: Rodrigo__
·
Dressyr Har klurat lite. ska den verkligen vara absolut 2-takt? Menar nu en häst som uppfattas ren- utan att studera stillbilder. för mig är... 2
Svar
36
· Visningar
3 505
Senast: Anna_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur