Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej. Jag var i en hästaffär idag och letade bett, jag skall ha ett 2-delat bett till min kille. Det enda bett de hade i hans strl var...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: Draumsyn
·
O
Islandshäst Hejsan! undrar om någon kan berätta mer om Tyr Von Rappenhof? hittar en del om hans avkommor men inte mycket om honom. tacksam för svar!
Svar
0
· Visningar
1 344
Senast: onlyappaloosas
·
Western Såg en bild på en som tävlade westen gren där hästen gick över en liten träbro i tråden...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: sarma
·
R
Hoppning Hej! nu är det så att min d-ponny behöver ny sadel. Vi har provat alla nyare modeller av Prestige men eftersom han har väldigt markerade...
Svar
6
· Visningar
1 056
Senast: Roccopower
·
Islandshäst Hej Jag skulle vilja höra era synpunkter om prob-serien, hur bra de funkat/inte funkat för era hästar. Fungerar det bra på...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Draumsyn
·
Dressyr Någon som har denna sadel? Erfarenheter av den? Jag funderar på att köpa en till min pålle men är lite osäker på hur bra man sitter i...
Svar
3
· Visningar
1 306
Senast: hanoirocks
·
Islandshäst Eftersom jag kan mkt lite om tölt(tidigare dressyrryttare)och Islandshästar vänder jag mig till er. Idag var jag hos "min" tränare... 2
Svar
23
· Visningar
3 424
Senast: OlleAtlas
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag vill höra allt gott och ont som ni har erfarenhet av gällande Tyr-(vom Rappenhof)avkommor?! Har vart och tittat på en häst...
Svar
7
· Visningar
1 846
Senast: Thokkadis
·
Trav Ni som kastrerat era hingstar - Vart det någon större förändring på dem tiden efter? Vår 3-års hingst kommer att kastreras i veckan -...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: Konie
·
S
Hoppning Är det någon som har nått tips för att vidbehålla inramning precis vid anridning mot hinder? Har en vinglig och "överrörlig" häst...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: trazel
·
D
Islandshäst Någon som har den på sin islänning?
Svar
3
· Visningar
996
Senast: sissu
·
Körning Jag har en häst som är 175 som vi håller på att köra in, men jag är lite orolig för att hon "blir för lång" då hon dessutom har rätt så...
Svar
6
· Visningar
1 364
Senast: Lewis
·
D
Islandshäst Är det någon som har erfarenhet av denna hingst? Född 1983.. Hurdana är hans avkommor?
Svar
6
· Visningar
1 817
Senast: Doriskis
·
Dressyr Jag älskar egentligen min dressyrsadel, har en Crown Jessica, men har börjat fundera över att jag kanske vill ha en ny.. Min sadel är...
Svar
10
· Visningar
1 007
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Hoppning ja precis! mitt TR ligger nedpackat i en garderob och jag har verkligen ingen aning om var i röran :o Så nu tänkte jag att någon här...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: LenaH
·
P
Hoppning Hej Skulle vilja ha hjälp av er som vet. Har varit och tittat på en 5årig cponny,den hade ett engelskt pass men var inte chippad hur kan...
Svar
6
· Visningar
1 292
M
Fälttävlan Hej, jag är jätteintresserad av fälttävlan. men har själv inte tävlat något än. Jag har hört om så mkt olyckor, och att det är farligt...
Svar
8
· Visningar
1 299
Senast: Yoyy
·
T
Körning Har fått tag i en femårig shettis som endast blivit körd i sulky i hela sitt liv. Hur gör jag bäst för att skola in honom till att bli...
Svar
15
· Visningar
1 313
Senast: Jeeves
·
M
Hoppning Hej, jag har startat 2 L:B (avd B) i år, jag har en d-ponny, men tränat högre. Första L:Bn räknas inte eftersom jag ramlade av efter...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: _Mella_
·
P
Tävling Jag har rejäla problem med att hantera mina nerver på tävlingsbanan. Nu vill jag höra hur ni gör/tänker när nerverna tar över :crazy: 2
Svar
29
· Visningar
3 768
Senast: _Mella_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka