Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Var kan man köpa lättmetallstigbyglar i silver? För man kan väl inte ha svarta till en brun sadel? :crazy:
Svar
17
· Visningar
1 461
Senast: skuggi
·
F
Western Detta kallar jag spinn! :rofl::rofl: http://www.youtube.com/watch?v=EoMmH4-X4KM 2
Svar
23
· Visningar
2 432
Senast: Beemergirl
·
Fälttävlan Får man tävla på rakt bett med fasta ringar i fälttävlansdressyren?
Svar
4
· Visningar
1 169
Senast: niardasp
·
Islandshäst Hej En häst i stallet kliade sig lite smått på ena sidan i manen förra våren när alla myggen kom, så de hade på salubrin för att... 2
Svar
23
· Visningar
3 851
Senast: Draumsyn
·
P
Hoppning Får jag (ryttaren) leda min häst in på banan (ridhuset) och hoppa upp på häste där inne? (hittar inte mitt TR för jag har nydligen... 2
Svar
28
· Visningar
2 970
Senast: fio
·
S
Western är det annorlunda med storlekarna där? Funderar på att köpa en sadel till min travare, men verakr ju bara finnas 16" som störst för det...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: Ginne
·
Islandshäst Hur gör ni för att hålla hästarna känsliga? 2
Svar
28
· Visningar
3 158
Senast: Koltinna
·
E
Tävling Hej Jag har funderat på det här med nationalitet och jag kan inte släppa det. Jag är dansk men bor i sverige sen 7-8 år tillbaka...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: Extrem
·
T
Islandshäst Någon som vet hur en istävling går till? Hur många klasser? Antal på banan i uttagning/final? Hur stor bana brukar det vara? Hört...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: Askí
·
Körning *hur ofta kör ni(gärna en veckoskiss) *hur mkt/lång tid varje körpass? *vad innehåller era körturer? *hur många dagar...
Svar
11
· Visningar
1 682
P
Trav Nån med den minsta information eller åsikt om denna hingst som jag under ett par år sneglat på? Härstamning, tänkbar förärvning...
Svar
11
· Visningar
2 086
Senast: solros
·
Dressyr Jag har i dag debuterat Msv med katastrofalt resultat... :crazy:Tyckte ju jag minsann skulle ha hatt nu när man fick (rider ALLTID...
Svar
14
· Visningar
3 374
Senast: Trevita
·
E
Körning Har ett 3,5 årigt sto som jag f.n håller på att sitta/rida in. Hon är tömkörd sen ca 6 månader tillbaka. Nu efterlyser jag förslag...
Svar
3
· Visningar
1 357
Senast: Miiinii
·
S
Hoppning Jag bara undrar om man måste kvala till LA i ponnyhoppning? :confused:
Svar
5
· Visningar
945
Senast: Sterling
·
M
Dressyr Har hittat en supertrevlig häst med riktigt bra skritt, bra trav och .... rättså dassig galopp! Hon galopperar ganska luftigt men sätter...
Svar
12
· Visningar
1 897
Senast: fio
·
Western upptäckte att lädret på mina stigbyglar blivit så nött att det blivit ett litet hål och givetvis ( :smirk: ) pillade jag lite så att det...
Svar
5
· Visningar
1 195
Senast: Tender
·
D
Trav Jag funderar på att börja ha mitt föl och sto i separerade boxar på nätterna snart.. hon är 2 och en halv månad. Boxarna är brevid...
Svar
17
· Visningar
1 703
Senast: dolphinsmile
·
F
Dressyr När jag har värmt upp hästen och börjar kräva mer samling, så är jag jätte lätt i handen, kramar lite, driver och håller om. Då sänker...
Svar
15
· Visningar
1 952
Senast: axel
·
Körning Nu har vi avverkat ytterligare ett KM :) Resultatet behöver vi ju inte prata om men det var lika roligt som vanligt! Spänner för... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 773
Senast: Shimzy
·
J
Tävling Har antagligen varit uppe på tapeten förrut, men vad gör man när det alltid bara är samma personer som drar runt verksamheterna i... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 583
Senast: break_a_leg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka