Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej. Jag har en liten fråga. Ibland när jag rider ut så kan hästen bli lite "slingrig" när den går, alltså att den svänger hela...
Svar
14
· Visningar
1 512
Senast: Draumsyn
·
Y
Dressyr Hej! För ca en månad sen var ja o min pålle på klubbtävling(hoppning) Han var otroligt stressad på framridningen och började då att... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 102
Senast: fio
·
K
Dressyr vilket är villket nu jag kan inte hålla i sär dem :angel: 2
Svar
20
· Visningar
1 956
Senast: Paxido
·
R
Hoppning (Hoppas att tråden ligger rätt) Jag och min sköthäst måste få mer balans mot hindret vad ska vi göra? Innan vi hoppar så kommer vi...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: ristroem
·
M
Islandshäst Har just köpt islandshäst och nu kommer vi alltså till sadeln:confused:. jag funderar på en bomfri sadel från softsaddles, Soft Supreme...
Svar
18
· Visningar
2 934
Senast: Linnerle
·
R
Islandshäst Undrar va för bra kraftfoder man kan ge till ett dräktigt sto som är lite mager och ganska omusklad? Har ni några bra tips? även på...
Svar
6
· Visningar
1 288
Senast: knasan
·
N
Körning prövar på detta forum. Längden på tömmarna samt bredden vad ska man ha till stor häst
Svar
10
· Visningar
1 168
Senast: Asfolath
·
Körning Fick nya b*le-katalogen idag och jag reagerade verkligen över priset på deras loksele. Bara (inkl moms, stl full) 2195:- !!! :confused...
Svar
5
· Visningar
1 188
Senast: Madelene
·
C
Dressyr Hoppryttaren här har blivit lite intresserad av dressyr. Skulle vilja ut och tävla lite, tränar en gång i veckan för tränare. Jag var...
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: dressssyr__
·
E
Western Dags att visa hur era boots ser ut! Vilket märke har ni och visa gärna en bild! 2
Svar
29
· Visningar
3 025
Senast: Thornbird
·
T
Hoppning Hur löshoppar ni era -05 or. Jag leker mest fram det hos mina, de får trava eller hoppa små språng över mycket låga eller liggande...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: VelvetQ99
·
  • Låst
Fälttävlan skicka gärna in bilder/filmer på dig och din häst när ni hoppar eller nått sånt :D
Svar
7
· Visningar
1 315
Trav Vårat 4-åriga sto har tappat sugen på havre!?! I början på veckan slutade hon äta upp havren. Hon äter gladeligen upp sitt hösilo inne...
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: Cashier
·
J
Körning Fick in det mesta i rubriken...men kort så funderar jag på om det är dags att slänga sig ut i verkligheten lite och lämna medkusken...
Svar
14
· Visningar
1 615
Senast: Jeeves
·
C
Övr. Grenar var på auktionen idag och spanade lite. många fina hästar, men gick de inte lite väl billigt i år? fick höra att många redan köpt upp...
Svar
3
· Visningar
1 241
Senast: caliber
·
B
Western Hej, jag vet inget om Westernsadlar, men söker en westernsadel åt en man med handikapp som ska sitta på ett varmblod, f d travare. Han...
Svar
4
· Visningar
1 664
Senast: TDJ
·
S
Dressyr (Vet ej om denna tråden ligger rätt, men isf får moderator flytta den) Skulle vilja se bilder på Albion SLK, som ligger på en häst...
Svar
9
· Visningar
1 329
Senast: keramin
·
Övr. Grenar Hej! Jag skulle vilja börja träna mitt tinker sto och mina två svarta welsh cob ston på riddar övningar. Jag har ett gamalt halvblod...
Svar
6
· Visningar
2 271
Senast: Scorpan
·
Western Ibland blir jag lite mörkrädd. På riktigt, ni vet så där så man börjar fundera på om det kanske hade varit en väldigt bra idé att ha... 2
Svar
36
· Visningar
3 200
Senast: Piraja
·
T
Trav Jag har nu ett delemma. Jag ska köpa mig en ny montésadel eftersom jag vill komma högre upp i sadeln än vad jag kommer i den jag har...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: AliasAnovi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka