Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Körning hej! jag undrar var man kan köpa loksele tll minishettis? har sökt på webben men hittar inget.måste man specialbeställa? tacksam för svar!
Svar
2
· Visningar
1 339
Senast: Thora
·
L
Körning Finns det någon som vet om det finns några körkurser i värmland? Någon som kan tipsa? Om inte i värmland kanske i närheten? Kör min...
Svar
3
· Visningar
1 145
Senast: Ann-Sophie Persson
·
Western Är det nån som vet något mer om den danske hingsten Peyote Vision än det som står på ägarens hemsida? Hur är hans avkommor?
Svar
6
· Visningar
992
Senast: Linda_77
·
Körning För knappt 2 månader sen landade herr Krutrök hemma hos oss... En HÄRLIG herre med en ENORM ARBETSVILJA...
Svar
19
· Visningar
1 928
Senast: Bacillen
·
H
  • Låst
Dressyr Får man tävla med pullarnosgrimma i dressyr?
Svar
2
· Visningar
905
Senast: Halali_95
·
Islandshäst Jag förstår inte riktigt resonemanget min kompis för, så kan nån här förklara för mig. Hon har betsällt ett föl, en islänning som är...
Svar
8
· Visningar
1 237
Senast: ang
·
Western Jag håller på att leta efter en begagnad western-sadel till min pålla. Men jag har ingen som helst aning om vad jag kan tänkas behöva...
Svar
3
· Visningar
1 295
Senast: Ginne
·
G
Körning Jeg er ny herinde på siden og har et spörgsmål. jeg har en ardenner hoppe på 1,5 år som jeg söger en sele til, hvor finder jeg...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Gritt Gerner
·
W
Dressyr Brukar man vanligtvis ha kort eller lång skänkel på sin kandarstång när man tävlar? :bump:
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Saigon
·
Övr. Grenar ...sitter jag i Chantilly i Frankrike! :crazy::bump: Ska jobba hos Brandt och om allt går som planerat stannar jag minst ett halvår iaf... 2
Svar
34
· Visningar
3 811
Senast: shady
·
Övr. Grenar vilken är den högsta hastighet som en galoppör kan komma upp i?
Svar
1
· Visningar
1 656
Senast: Topolino
·
Hoppning Hur är de skydden i storlek vad har ni för storlek till er häst och hur stor)liten) är er häst? Hur är skydden förhållande till... 2
Svar
22
· Visningar
2 561
Senast: Miss Sixty
·
A
Islandshäst Som en "tröst" till oss som valt att hantera våra föl/unghästar måste jag lägga ut ett citat från en hästtidning som finns ute nu. I... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 559
Senast: ang
·
C
Islandshäst Hejsan.... har ett pelhambett i rostfritt stål. GÅR det att banka ut överskänklarna lite? Eller spricker det då? Rostfritt stål känns ju...
Svar
7
· Visningar
1 005
Senast: Isafold
·
M
Körning Hejsan, Hittat en begagnad rockard. Frågade måtten på den och det var skaklarna=två meter långa. Och 80 cm mellan dom hela vägen utom...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Norpan_79
·
P
Dressyr Hej. :) Nu kännä ja mig dåli här mn hur skall ja få ner min häst i form. Hon är lång, o. endast grundutbildad. Jag har aldrig "lärt" mig...
Svar
5
· Visningar
2 138
Senast: NiraK
·
Dressyr - Som omväxling vill jag skriva att för två veckor sen började vi leka med trampet på en häst jag hjälper till att träna. Det stora...
Svar
16
· Visningar
1 888
Senast: true_blue
·
Trav Jag skulle bli väldigt tacksam om någon kunde förbarma sig över en monténybörjare som har problem med att hitta saker i TR. :o Har ett...
Svar
6
· Visningar
1 129
Senast: eka
·
S
Trav HEj travvänner! Jag har en liten fundering... Om ni hade en starthäst skulle ni "våga" prova och tävla/träna distans samtidigt då? Då...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: Cambrie
·
Distans Hej distansfolk! Jag har ju alltid sett araben som den ultimata distanshästen, men för några år sedan när jag delade stall med en... 2
Svar
27
· Visningar
3 939
Senast: trofé
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka