Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Nya tillskottet, köpt i förrgår av min "lille vän". Inte riden eller hanterad på två år, men rätt snygg ändå. Qh utan papper, går under... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 069
Senast: ernst
·
B
Hoppning ska börja hoppträna en häst (hbl/fbl) som hoppar trevligt men som inte är någon stjärna på avståndsbedömning. Han är 13 men har aldrig...
Svar
6
· Visningar
1 893
Senast: swe
·
D
Trav har ni några bra länkar till forskning om unghästträning? Gärna åringar, inkörning och sånt?
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Konie
·
Trav Jag är på jakt efter ett körländtäcke till mitt russ. Massören sa att hon behöver hålla ryggen varm om jag ska ut och köra i sträng kyla...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: tinafinis
·
Körning har tänkt jag ska börja kör mitt sto lite grann, något spec man ska tänka på, någon som vet vart man kan få tag på billiga bra saker...
Svar
7
· Visningar
986
Senast: Josssefine
·
M
Islandshäst Mitt lilla sto är äntligen konstaterat dräktig! :D Vi kämpade hela förra sommaren, och hela denna sommaren, men det blev aldrig något... 2
Svar
21
· Visningar
2 313
Senast: Dorinda
·
S
Dressyr Ska jag tävla. Men jag som hoppryttare har lite svårt med reglerna i dressyr... Kan ngn hjälpa mig? Får jag tävla på tredelat...
Svar
8
· Visningar
1 089
Senast: Bialitt
·
C
Islandshäst Hej! Någon som vet något om denna produkt, eller har provat på den. Resultat? :bow::bow::bow: Vårolja-...
Svar
1
· Visningar
1 371
S
Hoppning Jag vet inte vad jag ska göra. Min häst är jätte osäker vid hoppningen. Han stannar på ALLA nya hinder. Han går inte änns över bommar på...
Svar
6
· Visningar
4 425
Senast: lillaP
·
W
Dressyr jag och en tjej i stallet har lite delade meningar ang kandarstången. Hennes häst har väldigt liten mun och blir irreterad om den har...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: Victovie
·
Distans Nu tycker ni antagligen att jag tjatar om sådant som redan tjatats om här, men jag måste fråga... Mina araber är inte så stora, kring...
Svar
3
· Visningar
1 183
Senast: Cornelia
·
Hoppning Vad tycker ni om honom,hur är hans avkommor? Kan han ge lite ädlare avkommor? har ett sto som är ponnykraftigt.
Svar
18
· Visningar
1 765
Senast: blohme
·
Islandshäst vill gärna se bilder på islandshingstar i hagen eller när ni rider. :) 2
Svar
20
· Visningar
2 509
Trav Funderar på att köpa mig en "ny" vagn i höst och tänkte höra med er om ni har några förslag. Har två varmblod, en på ca 160 och en...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: Tagliabue
·
Körning Jag vill kunna hålla igång hästarna nu. Men samtidigt så vill jag ha de UTE så mycket som möjligt. Krutrök svettas som en jag vet inte...
Svar
18
· Visningar
3 427
Senast: a_c72
·
Dressyr Måste bara kolla så att mina nya sporrar är tillåtna nu också: Det är de på bilden här men den 3 eller 5 rullen, alltså de släta, är...
Svar
19
· Visningar
2 273
Senast: Trixe
·
Trav Nu ni ska ni få något att bita i ;) Lägger ut denna frågan åt en kompis, så har tålamod om jag inte kan besvara era frågor om hästen... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 258
Senast: via
·
I
Fälttävlan Någon mer som fått sina nerver i dallring? Satt och tittade på Boekelo, webb-tv som inte funkade så bra... Duktigt av Linda...
Svar
12
· Visningar
1 465
Senast: aicha
·
S
Dressyr Jag undrar lite över bedömingen i dressyr...?? När man dömer ett LC program vilka krav har man då på ekipaget?? Det verkar som om nivån... 2
Svar
35
· Visningar
8 310
Senast: __Stilett__
·
Islandshäst Jag är värdelös på att se olika gångarts fel enbart genom att se bilder. I verkligheten har jag lättare att se, men det är ju mest för... 2
Svar
24
· Visningar
3 820
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka