Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Dressyr Hej! Jag blir aldrig klok på det här med dressyren. Jag hade tänkt mig att ut och tävla med en ungponny, en femåring i dressyr. Men...
Svar
5
· Visningar
1 799
Senast: nancy
·
G
Distans 20 och 21 oktober träffas Distanskommitén samtidigt som det är Distriktsledarkonferens och Arrangörsmöte i Örebro. Kort sagt, hela...
Svar
3
· Visningar
1 108
Senast: Gimmick
·
M
Hoppning Hej! Jag undrar vad man inte får ha för bett på en lokal hästhopptävling (ja, för häst). Får man tex ha pelham, jaktkandar osv ? Tack
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: MissWonder
·
Fälttävlan Någon som ska till ryttis i helgen? Vilken klass? Jag ska dit, har varit i italien i en vecka och bara kunnat rida hästen igår och... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 265
Senast: Murray
·
T
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: Muninn
·
Western Hej! Har ni bukare något tips på någon bra sida att köpa buckles/skärp i från? :) förutom bonanza ;) Ha det bra! / Patricia
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: real_cowgirl
·
M
Hoppning Hej! Min häst kan komma i full galopp mot hindret å just innan hindret så bryter han av till trav.. Så om han ska hålla galoppen...
Svar
18
· Visningar
1 859
Senast: JuliaBB
·
Islandshäst Hur gör jag när ja ska förbättra Gáskis trav? Har fått tips att jag ska trava kort trav över bommar, och att trava i uppförsbacke. Han...
Svar
6
· Visningar
1 339
Senast: Min Egen Dunder
·
Islandshäst är det någon som provat viatop gele? skall finnas på apotek och lindrar klåda ? vetrinärer i örebro tycker den är jättebra gärna i...
Svar
17
· Visningar
3 468
Senast: Norrberge
·
P
Dressyr Är det nån som vet om det är möjligt? Jag har länge velat bli ridlärare eller dressyrtränare, men känner själv att jag kanske inte har... 2
Svar
32
· Visningar
3 782
Senast: Centaur
·
Övr. Grenar Sista gången på terminen.. Det var så kul:) som avslutning för terminen på ridskolan så skulle vi ha BarbackaMaskeradGymkhana.. Man...
Svar
3
· Visningar
1 400
Senast: GotAsecret
·
Dressyr Ja.. Vad har ni för utrustning på er själva och hästen då ni tävlar? lägg gärna ut nån bild :) 2
Svar
37
· Visningar
13 933
Senast: Laivine
·
L
Islandshäst hej jag undrar om hur mkycket kraft jag ska ge min lila isis? jag gjer han ungefär 1-2 dl efter varje rid pass och jag rider ungefär...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Granbarr
·
Distans Kikar lite, på skoj, på distansutrustning, och fattar inte riktigt alla begrepp och sånt :crazy:. lite hjälp önskas från er som använder...
Svar
7
· Visningar
1 261
Senast: Liten
·
C
Fälttävlan Funderar på att starta i fälttävlan med min maxade D-ponny. Kan i stort sett ingenting och ska börja träna lite nu för att kunna starta...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: MovieStar
·
Trav Jag har en liten smäcker travflicka som vill ha ett täcke som sitter som en smäck på henne, det ska vara hals på det, det ska vara lätt...
Svar
12
· Visningar
1 128
Senast: martha
·
B
  • Låst
Hoppning Jag var på clearround med min dotter i dag. Vi hade sett fram mot den och när vi kommer fram så är det en kobination med. Det är ok för... 2
Svar
31
· Visningar
3 503
Senast: LenaH
·
Dressyr Om ni får det kommandot/påståendet, hur tänker ni då? Det verkar vara lite olika hur man ser på "rida med sätet"... Själv ser jag sätet...
Svar
12
· Visningar
1 724
Senast: Totola
·
Dressyr Det slog mig just! Den nya sadel är nästan dubbelt så djup som min gamla, och på den hade jag problem att få rumpvärmare ( :D ) att...
Svar
8
· Visningar
1 191
Senast: fjordtokan
·
S
Trav Är på jakt efter ett tävlingstäcke till Damen, men inte ett vanligt i fleece utan grövre. Släng in era bilder så man kan få lite...
Svar
7
· Visningar
1 189
Senast: cämela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur