Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Western ...som tränats VÄLDIGT hårt sedan barnsben i Italien, efter inridningen såg träningen ut ungefär såhär: box 23h/dygn ett halvt varv... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 844
Senast: Lenita
·
C
Western Hämtade hem honom den 29:e efter en lång resa. Kom hem sent på kvällen så han fick stå inne och bekanta sig med boxgrannen som skulle...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: Sidekick
·
Western Är nu på G att som helt okunnig göra mig ett andra försök att skaffa mig en w-sadel. Varför? Tja, bra fråga. :D Vi rider mycket ut...
Svar
6
· Visningar
1 091
Senast: Yrja
·
Dressyr ..men en t-märkt häst, på en enklare klubbdressyr? Och om ja, vilka klasser?
Svar
9
· Visningar
1 070
Senast: Lea
·
L
Körning Nu hoppas jag att ni vill hjälpa mig med tips och råd. Till min förvåning visade sig ju russet trivas framför vagnen med lilla Bellas...
Svar
13
· Visningar
1 790
Senast: miamia
·
B
Dressyr Har man hittat ett bett som hästen verkligen älskar. Han funkar på de flesta bett, tredelat, rakt.. men detta älskade han :d Typiskt...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: __Stilett__
·
D
Islandshäst Om ni fick drömma lite, vilken stam hade ni velat ha på ert avelssto? :bump: 2 3
Svar
45
· Visningar
5 826
Senast: Båbbe
·
F
Distans Ngn. som skall rida dessa i år/eller ngn av dem? Hur är terrängen/underlaget på Simlången, har inte ridet den förut.... //FPL 2
Svar
21
· Visningar
2 822
Senast: CK
·
Dressyr Jag har så dålig fantasi när jag tränar dressyr. Rider mest bara runt och gör lite övergångar och lite skänkelvikningar då och då...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Ganesco
·
S
Körning Har lite funderingar. Jag ska få köpa massa hästutrustning billigt av en kompis kompis som inte har sina hästar kvar. Hon sa att de bla...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: smessis
·
B
Islandshäst Hej allihopa! (har sökt igenom forumet efter liknande tråd , verkar inte finnas?) Tänkte att alla kunde lägga in en bild på sin... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 779
Senast: diny
·
Dressyr Jag är en smått galen hoppryttare som fått för mig att jag nu ska tävla dressyr på min ännu mer galna hopponny. Då jag mest har ridit...
Svar
11
· Visningar
1 746
Senast: LillaGeisha
·
R
Hoppning jag har bestämt mej att börja hoppa med min häst!!! har ni några förslag på övningar som jag kan börja ?:love:
Svar
8
· Visningar
1 468
Senast: Mirakel83
·
C
Western Hej! Jag har inte varit någon westernryttare, men lite nyfiken alltid. Jag är nyfiken på joggen, tycker det ser så mysigt ut. Kan...
Svar
5
· Visningar
1 266
Senast: Tender
·
W
Western Hej Har en fundering när det gäller att få hästen att bli välbalanserad på volten. En yngre häst har ju som bekant inte världens...
Svar
10
· Visningar
1 285
Senast: real_cowgirl
·
Körning Jag kör JÄTTEGÄRNA lektioner för duktiga instruktörer De fungerar lite som en morot för mig att hålla igång i den gråa vardagen...
Svar
3
· Visningar
934
Senast: Fahlis
·
S
Islandshäst Om man ska köpa islandshäst ca 3-4 år kan man lita på en spattröntgen då? När hästen är så ung menar jag.... Måste man göra om den...
Svar
11
· Visningar
1 727
Senast: Freyja_bus
·
D
Islandshäst Någon som vet om det kommer annordnas någon mer avelsvisarkurs för islandshästar i år? Är SÅ ledsen för att jag inte kan gå den i...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Ryver
·
Trav Jag har en tvååring med ungefär 2000 dåliga symptom. Ett av dem är benhinneinflammation och ett annat är ont i munnen. Genom röntgen... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 592
Senast: PiperGarden
·
Dressyr Nu är jag nyfiken igen! :p Hur gör ni för att bli extra fina inför tävlingsdagen. Har ni några speciella trix? Ngt som ni alltid... 2
Svar
32
· Visningar
3 761
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka