Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Någon som gör det här? Vilken gren har ni valt? Tävlar ni? Vilken nivå i så fall?
Svar
0
· Visningar
611
Senast: Mirre
·
Islandshäst som frågan lyder, någon med avkommor efter den hingsten? vore kul att prata med er och följa er och era hästar. har själv en...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
13 033
Islandshäst Drömde jag ?? Jag tycker precis att Ta*r eller var det någon annan webb butik sålde BRUNA Equipe sadlar?? Hittar ingenstans!
Svar
2
· Visningar
828
Senast: videnlis
·
Körning Är helt ny på det här med körning och körde min första tur med min shettis igår. Har en DO Syntetsele och en Cavaletti Sport Edition...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: fjordtokan
·
Trav Jag har försökt att hitta ngn travshop som säljer trissor och linor men inte lyckats, är det någon som vet hur man får tag på det eller...
2
Svar
28
· Visningar
6 312
Senast: kardemumma
·
Övr. Grenar Vi diskuterade några stycken huruvida det funkar med 2 åringar i träning och lite frågetecken dök upp. Om man som amatörtränare äger...
Svar
1
· Visningar
1 035
Senast: WalkOnWater
·
Fälttävlan Har en travare på 8 år som jag skolar om till ridhäst. Han är ganska het när han har hoppat ett hinder. Och jag tycker att fälttävlan...
Svar
5
· Visningar
1 364
Senast: Speedway
·
Körning Jag har rockard och kommer inte skaffa fyrhjuligt inom överskådlig framtid. Vi kör inte precis offroad, men för att ta oss till...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: skuggi
·
Hoppning Jag fick länk till ett ledsamt blogginlägg från en stor tävling i Danmark som var nu, JBK Festival. Utrustningen såg inte helt trevlig...
Svar
16
· Visningar
2 313
Senast: Dandylinn
·
Hoppning Jag vet inte om det bara är jag som är trög eller dålig på att goolga;) Men från när kan man börja samla poäng till...
Svar
1
· Visningar
808
Senast: Equilina
·
Dressyr Låtsas som att ni är jag, hur hade ni tänkt kring detta: Häst som sparkar med ytter bakben riktigt högt vid galoppfattningar, och...
2
Svar
23
· Visningar
3 112
Körning Min häst (fd travare) går som en klocka på tredelat tränsbett under tömkörning. Söker sig fint på det och lyssnar kanon. När man selar...
Svar
8
· Visningar
1 571
Senast: Suskiv
·
Dressyr Jag vet inte om det bara är jag som är trög eller dålig på att goolga;) Men från när kan man börja samla poäng till...
Svar
1
· Visningar
679
Dressyr Hej! Vart sätter ni er nummerlapp när ni tävlar dressyr? Vid pannbandet? Stöveln? // Niikon92
2
Svar
28
· Visningar
2 224
Western Jag har kanske ett udda problem, men jag har för djupt nertramp med hälen i stigbyglarna när jag rider. vanligtvis brukar ju många ha...
Svar
14
· Visningar
1 021
Senast: djezima
·
Dressyr Om man lägger en volt efter startsignalen, på långsidan ska man få avdrag då? Jag hade inte påbörjat uppridningen utan fick startsignal...
Svar
14
· Visningar
2 060
Senast: Maoam
·
Dressyr Jag har ett litet "problem" med min hyrponny. Hon blir gärna 4-taktig i sin galopp och hon har väldigt svårt att bära sig själv i...
Svar
10
· Visningar
2 195
Tävling Hej! Jag undrar bara om Grönt Kort provet är svårt, om man måste kunna alla saker utantill? Har gått en kurs och står nu inför...
Svar
1
· Visningar
1 054
Senast: cewe
·
Dressyr Ja vad tycker ni? När är det dags för ett ekipage att börja tänka på tävling? Nu tänker jag på de nya ryttarna som är på L:C-nivå. Måste...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 507
Senast: kryddelydd
·
Fälttävlan Jag pratade med en fd fälttävlansryttare häromdagen och kom in på fälttävlanshästar "förr". Hon pratade om en häst som Staffe har ridit...
Svar
0
· Visningar
857
Senast: Hippocampus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp