Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Då jag känner att jag och hästen måste få en boost i träningen och lite nya ögon på oss letar jag efter en ny tränare att åka...
2
Svar
39
· Visningar
2 608
Senast: Buck
·
Distans Jag har funderat ett tag på att prova distans, rider mest i skogen i vanliga fall och det känns som en trevlig tävlingsform. Var i...
Svar
5
· Visningar
1 507
Senast: Aleel
·
Dressyr Letar efter nytt kandar till den ena hästen, men tycker generellt att det blir så mycket med alla remmar på kandar och svårt att hitta...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: rostad
·
Hoppning Hej! Har en fråga jag skaffar häst under sommaren och stor häst (1,65 cm). Och lär avsluta året med någon tävling troligtvis eller nästa...
Svar
2
· Visningar
2 775
Senast: Speedway
·
Hoppning Har en fråga ang efteranmälningsavgift. Ska anmäla mig till en tävling, tyvärr några timmar för sent visade det sig. Jag är 99,9% säker...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: Lala
·
Islandshäst Hej. Jag har en valack (f.04) efter Gladur och är väldigt nyfiken på att höra om andra avkommor. Jag har ridit en helsyster till min...
Svar
7
· Visningar
3 300
Senast: Korven
·
Körning Jag och min häst är fortfarande rätt gröna och vet inte vad vi vill göra med vår körning, vad vi vill uppnå. Kanske bara lite sköna...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: Nielaa
·
Övr. Grenar Hur mycket är anmälningsavgiften och startavgiftentill ett löp? Om jag förstått det rätt är det räknat i procent utifrån vinstsumman...
Svar
0
· Visningar
751
Hoppning Hej! Jag undrar bara om någon vet måtten på sakerna nedan. Hon är en liten stor häst 1. Kombinationer 2 galoppsprång 2. Travbommar 3...
Svar
3
· Visningar
720
Dressyr Hej! (Vet inte om detta kanske passar i en redan befintlig tråd, flytta gärna i så fall :) ). Jag måste hitta en dressyrsadel till min...
Svar
0
· Visningar
507
Senast: Josefemma
·
Körning Tänker på att körhästar som tränas för precision eller maratonkörning galopperas ju i vagn. Men inom brukskörningen så är det vanligt...
Svar
9
· Visningar
1 528
Senast: Efwa
·
Islandshäst Jag har planer på att importera en islandshäst ifrån Danmark. Har dock ingen erfarenhet av detta tidigare så vill få tips på vad jag...
Svar
15
· Visningar
2 256
Senast: Lobelia
·
Hoppning Hejsan. Min häst blir stressad av bomarbete och kan ibland skena iväg om det inte är ett hinder efter. Om det är ett hinder efter brukar...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: Speedway
·
Islandshäst Har ett Islandsfött sto som fick eksem efter tredje sommaren här. Det har alltid börjat likadant, först eksem i man o svans, sen juver...
Svar
11
· Visningar
1 247
Fälttävlan Hur lägger ni upp era rena konditionspass? Hur ofta? Vilken nivå är hästen på?
Svar
3
· Visningar
1 273
Senast: Mollgan
·
Övr. Grenar Jaha vem vinner morgondagens Grand National på Strömsholm? Själv tror jag på nr 1 ;)
Svar
3
· Visningar
753
Islandshäst Hejsan! Har en fundering och hoppas på att få hjälp här. Får man ställa upp i både lätt och svårklass på samma tävling med samma häst...
Svar
1
· Visningar
662
RHC
Western Under Ranch horse classic, går det att göra "vanliga" high chaparral saker, eller är det bara tävlingarna då? Jag funderar på att åka...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: Texaz
·
Hoppning Här sitter man och väntar på hoppning sedan 20.30, vad får man se?? Tennis och åter tennis! Och en gammal Mats Wilander, vem bryr...
Svar
12
· Visningar
893
Senast: Holger
·
Western Det står på Lucky Riders hemsida att det ska vara lite uppvisningar, av 9 westernekipage, på Strömsholm i morgon i samband med Grand...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: Jannice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp