Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Har en ganska ny vagn och det har bliviten hel del intorkad lera fram på den nu från hästarnas hovar. Tar man en fuktig trasa blir det...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: Nielaa
·
Islandshäst Min älskade lilla häst åkte på pälsätare i vintras och kliade sig jätte mycket på grund utav detta. Dock så rakade jag honom och har...
Svar
6
· Visningar
987
Senast: Duplo
·
Western Finns det några appaloosa hingstar på semin (kyld, ej fryst) som betäcker alla raser?
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Similitude
·
Islandshäst Hej på er, hoppas ni inte tycker jag är alldeles tappad bakom en vagn nu som frågar något som säkert är en självklarhet i era ögon :o...
Svar
4
· Visningar
1 205
Senast: Gimlan
·
Islandshäst Jag har ju en Isis som nu står i ett stall med halvblod. Nu har det blivit dags i stallet att släppa hästarna på bete. Kort stund först...
Svar
10
· Visningar
1 819
Senast: videnlis
·
E
Western De är så här att jag har ett varmblod sto på 7 år och just nu så rider jag in henne i engelsk ridning men jag vill helst att hon ska bli...
2
Svar
34
· Visningar
4 123
Dressyr Säg att jag har ett kallblod med mycket man, som jag vill tävla i dressyr. Jag hade för mig att knoppar var ett måste, och kikade på tr...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 403
Senast: kryddelydd
·
Trav Här kommer tråden där vi kan uppdatera med bilder på fölen allteftersom de växer.
2
Svar
23
· Visningar
3 192
Senast: YW1966
·
Western Hejsan alla här :) Jag har länge ridit klassisk dressyr men på senare tid bara varit intresserad av NH, trickträning och...
Svar
2
· Visningar
1 482
Senast: Ginne
·
Dressyr I helgen nu ska jag på tävling, frågan är bara hur jag ska överleva..... Det ska bli upp till 30 grader varmt och naturligtvis så har...
Svar
19
· Visningar
2 257
Senast: Nominous
·
Islandshäst Hur gjorde ni när ni töltsatte era hästar? Hur många månader höll ni på? Fokuserade ni endast på tölten under den tiden eller red ni som...
Svar
9
· Visningar
2 054
Senast: Snurre
·
Hoppning Hej! Jag ska snart tävla igen och skulle vilja höra hur ni rider och hoppar fram den hästen/ponnyn ni tävlar :p Skulle vara kul o höra...
Svar
3
· Visningar
1 070
Dressyr Hittade denna video och blev nyfiken. Vad håller hästen på med i galoppen med bakbenen? Inget om illa om ryttare eller häst nu då, utan...
Svar
13
· Visningar
2 812
Senast: niikon92
·
Western Fick hem ny häst i går. Han hade med sig en westernsadel men eftersom jag bara ridit engelskt och faktiskt bara suttit i en westernsadel...
Svar
11
· Visningar
2 746
Senast: Andorra
·
Fälttävlan Jag har fått för mig att min 3åring ska kvala till 4års championatet nästa år. Det är iallafall ett mål, så får vi se. Om inte annat är...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
30 223
Senast: Axeliina
·
Körning Hej! Jag måste bara ta reda på om detta är en allmänt existerande typ av vagn. Jag såg nämligen ett klipp på Youtube där en kvinna drog...
Svar
9
· Visningar
2 506
Senast: Corminta
·
Distans Nu har jag precis avanmält mig och pålle från 50T på Göinge. Valle brukar kännas som 110% men känns nu som 95. Enkelt förklarat. Det...
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: Majorn
·
Dressyr Måste köpa dressyrsadel till min unghäst hatar att rida i hoppsadeln, lägger in en länk på honom när han var fyra år. Har idag en...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: cikoria
·
Islandshäst Hej! Mitt islandssto på 11 år, är väldigt stel i vänster varv (för mig), när man går i en ''cirkel'' blir hon att backa istället för att...
Svar
7
· Visningar
1 063
Hoppning Hejsan! Undrar hur ni gör när ni ska träna hoppning och är ensamma? Eller om ni tränar hoppning utan att någon annan är i närheten...
Svar
19
· Visningar
1 665
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp