Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Dressyr Försöker hitta en dressyrsadel till vår häst med rakrygg medel manke ganska smal övermank partiet just nu behöver byggas upp men hittar...
Svar
8
· Visningar
2 747
Senast: Maran
·
B
Islandshäst Hej ! Vad tycker ni om pelleterat foder ? Ger ni hellre foder i "müsliform" ? :)
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: kvandi
·
C
Western Är tvungen att lägga ut bilder på min bebis, var och kollade på honom igår och det blev några timmars bilfärd men det var det värt...
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: anniequarters
·
S
Körning Hejsan Jag äger en shettis sedan 5 år tillbaks. Jag är helt såld i körning och lärt min ponny allt själv då han inte var inkörd när jag...
Svar
2
· Visningar
2 117
Senast: Gatsby
·
Körning Vad bär en tre åring kunna inom körningen? Vad bör man inte göra med en tre åring? Jag har kört in min lilla plutt nu i sommar. Han...
Svar
10
· Visningar
1 336
Senast: Nussikan
·
A
Hoppning Har ni sett den ? :eek: Vad tycker ni om den? Är den inte grymt ful , eller? Hoppades på någon i stil med den förra, för den är... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 960
Senast: Skorpan
·
F
Hoppning hej alla hoppare... ja behöver verkligen hjälp ja har en ponny som har gått msv b i hoppning för många år sen, men han kan... 2
Svar
33
· Visningar
3 063
Senast: Jollypolly
·
A
Hoppning Hejsan alla på buke! Det är så här att min häst är väligt feg när det gäller hoppning. Han kan hoppa 70 utan problem men sen när det...
Svar
12
· Visningar
1 260
Senast: Jollypolly
·
Fälttävlan Äntligen har proppen kommit upp. Först kom hästproppen upp så då verkade det inte bli något för ponny men idag fanns en ponnypropp uppe...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: Roten
·
  • Låst
Tävling Hej! Har nu suttit och bränt en cd med massa musik som passar till ärevarv. Har hittat måånga. Men vad tycker du passar till...
Svar
4
· Visningar
6 733
Senast: Olympus
·
J
  • Låst
Dressyr Är det fler än jag och min vän som tycker att domarna dömer rätt snålt på regionala tävlingar i ex La upp till Msv? Att man får en sexa...
Svar
1
· Visningar
957
L
Fälttävlan Hur många vägringar får man egentligen ha i terrängen? Har hört både tre fyra och fem? :confused:
Svar
1
· Visningar
754
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Vilken dressyrhjälm tycker ni är snyggast? Varför? Visa gärna bild! Helst bild när den sitter på någon. 2 3
Svar
40
· Visningar
7 625
Senast: Saigon
·
Trav Hallå alla monté experter! Hur anser ni att den perfekta monté hästen ska se ut? Gärna med bilder som exempel. Min ska ev gå ett...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: oki
·
Dressyr Är verkligen inge bra på dressyr, men när jag ska göra skänkelvikning så har jag svårt att få med bakdelen. han korsar framdelen fint... 2
Svar
26
· Visningar
2 504
F
Islandshäst Behöver fräscha upp mitt minne. Var ett tag sen jag red in en isis och skulle behöva fräscha upp mitt minne över vad man bör tänka på...
Svar
7
· Visningar
2 330
Senast: Lilla_My
·
R
Hoppning Nu är det ca två veckor kvar tills min debuthopptävling på min "nya" häst. Är medryttare på ett halvblodsto, och nu som sagt ska vi ut...
Svar
13
· Visningar
1 469
Senast: Sajo
·
Dressyr Hjälp mig; mitt minne har inte kapacitet :eek: att tala om för mig varför man inte skulle driva med sitsen i skritten. Har skrivit på... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
9 567
Senast: Dressiar
·
Trav Grans Naturbruksskola lördag den 8 september. Då visas ca 15 st stycken ett- och två åriga kallblod upp för exteriörbedömning Någon...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: BlackRose
·
Trav Vad säger ni, ska man eller ska man inte ge betfor till en travhäst som har lätt att få korsförlamning? 2
Svar
31
· Visningar
3 122
Senast: Carolrita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna