Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western Tänkte bara öka träningssuget hos er här på buke, datumet för årets upplaga av Ranch Trail Cup är spikat till den 8 september. Så nu får... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 810
Senast: BonRaiz
·
Islandshäst Kanske en dum fråga, men vad är det som gör att just islandshästar får exem men att det inte är vanligt bland andra hästraser? Finns det...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: Boj
·
S
Dressyr Som westernryttare har jag noll koll på dresyrtillbehör och har köpte ne jättebra liten rem till mitt stångbett då jag inte vill använda...
Svar
3
· Visningar
1 483
Senast: simpe
·
H
Hoppning Någon som provsuttit/provridit bägge dessa sadlar? Själv har jag en Momentum som jag :love: så den vet jag är SUPERMJUK i sätet...
Svar
11
· Visningar
2 579
Senast: hopp_o_galopp
·
E
Dressyr Kan någon tipsa? Jag vill gärna ha ett svart remontträns med spännen inåt. Stilrent. Jan kan inte hitta något som inte kostar minst...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Eddas
·
E
Hoppning Kan jag rida div 3 i höst på en häst som har gått div 2 i våras med ägaren? Vore tacksam för snabba svar!(Har inget TR hemma därför...
Svar
6
· Visningar
1 069
Senast: MissOnly
·
F
Hoppning Min ponny vill inte hoppa varken studs eller serier, hon orkar inte. Den enda som går att hoppa är 5,5 an (om den räknas). Hur ska...
Svar
4
· Visningar
936
Senast: mariiaE
·
A
Hoppning Snart ska det införskaffas nya prylar! Men jag har funderat mycket på vad jag ska ha för färger. Det är till en skimmel, gråskimmel. Vad...
Svar
18
· Visningar
1 217
Senast: LitenSnigel
·
Fälttävlan Någon här som ska till torn på lördag och rida deras Pay n´Ride hunting? Hur brukar deras bana hålla (tänker på de underbart torra...
Svar
18
· Visningar
1 346
Senast: Narcissa
·
S
  • Låst
Dressyr Jag har en D ponny och jag är 19 år. Jag har läst att man får tävla i hästklasser om man löser hästlicens, stämmer det? Är det någon...
Svar
1
· Visningar
1 046
Senast: break_a_leg
·
W
Fälttävlan jag behöver veta lite snabbt.... gäller det två rundor med 0 hinderfel i terrängen i lätt klass för att starta msv b på ponny?
Svar
1
· Visningar
886
Senast: soke
·
Körning Har nyss börjat fundera på att köra ett parekipage så småningom. Jag har en unghingst på 1,5 år så det ligger längre fram i tiden...
Svar
4
· Visningar
1 062
Senast: åke
·
Distans :angel:o min dröm och har varit i många år är att anordna en distansritt i vårat vackra göteborg, mycket bra kuperade vägar och vacker...
Svar
12
· Visningar
1 493
Senast: cardigan
·
Dressyr Vad har ni valt för hingst, till vilket sto och varför? Häst som ponny :D
Svar
18
· Visningar
1 915
Senast: ann80
·
O
Islandshäst Hur många kilo bör en islänning på 1.39 väga ? Hästen är 5 år och inte grov utan lite mer åt det smäckra hållet. o vad väger era...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: drekaflúga
·
F
Western Är den bra/lärorik? Det lilla jag har sett på trailern såg intressant ut iaf. Funderar på o köpa den :d 2
Svar
20
· Visningar
1 515
Senast: CoNo
·
F
Western När bestäms datum på de ungefär? 2
Svar
20
· Visningar
1 711
Senast: ninni
·
B
Fälttävlan Jag var med mitt barnbarn och tittade på fälttävlan i helgen. Jag är själv gammal dressyrtant och kan inte något om fälttävlan men jag...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: Idasagare
·
  • Låst
Western Hej! Jag har nyligen (äntligen) fått tag i min svarta lössvans. :D Men den är svart med solblekta strån, dvs några bruna strån (så... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 153
  • Låst
Hoppning Vilka är alla här inne? Vad tävlar ni för häst? Är det någon som tävlar unghäst 4-5-6åring? och hur går det för er med hoppninge? har ni... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 646
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka