Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Fälttävlan Blir inte klok på de här med nummerlappen. Har hållaren, men undrar nu om man får ett A4 med mitt nummer på vid tävlingen eller ska jag...
Svar
11
· Visningar
2 068
Senast: Idasagare
·
T
Dressyr Sitter här med min lilla treåring som precis kommit hem från sitt sommarlov (åtta veckor) och undrar nu hur det går för alla er därute... 2
Svar
20
· Visningar
2 287
Senast: Darbhanga
·
Körning Jag vill göra en lätt svägel som är lätt att ta av och BILLIG! Eftersom det inte är min vagn, och ägaren till vagnen vill inte sätta...
Svar
16
· Visningar
4 825
Senast: minternet
·
M
Körning Såå..nu har jag varit på min första tömkörningskurs och är övernöjd med Pontus! Fredrik körde först och efter bara några minuter var det...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: a_c72
·
Körning Min älskade Dimma kan nu äntligen sägas vara en körhäst! :D Förra veckan drog hon rockarden en kort stund med medhjälpare, och idag... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 971
Senast: EmblaAsk
·
Western Hur lång tid brukar det ta från betalning till att man får hem sitt medlemskort?
Svar
3
· Visningar
811
Senast: maja_70
·
Z
Övr. Grenar Jag ska börja på praktik på ett galoppstall nu, men är lite osäker när det gäller ridningen. När dom bara ska träna hästarna, ut och...
Svar
2
· Visningar
915
B
Fälttävlan hello! ett tag sen jag red fälttävlan sist, och jag har tappat bort min "ficka" till mitt medical card. Men på min nummerväst finns...
Svar
14
· Visningar
3 863
Senast: Boomfalleralla
·
S
Fälttävlan Hur behöver det gå i de olika momenten för att det ska räknas som kvalande deb --> lätt??
Svar
2
· Visningar
908
Senast: kkahlin
·
Z
Fälttävlan Vad bör en D-ponny kunna för den allra lättaste klassen i fälttävlan? Krävs det några speciella papper, förutom de "vanliga"...
Svar
3
· Visningar
1 296
Senast: kkahlin
·
Hoppning Jag vill köpa ett till tävlingsschabrak men vet inte vilka färger som passar/inte passar till bruna hästar. Han är en vallack men jag är...
Svar
9
· Visningar
1 831
Senast: Kaki
·
Dressyr Hejsan, Imorgon ska hoppehästen ut och tävla dressyr. Kom på en sak bara, hon har relativt lång man:crazy:(men jag kan inte göra...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: pink_angel
·
I
Trav Jag undrar vad ni tycker om en sådan, är det värt att göra ett försök med? Letar häst och har hittat ett så snyggt 5-årssto med rätt...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: gulan
·
Fälttävlan Som ni alla vet vid det här laget så är det jag som är Skimmeln...:D Jag är en mycket elegant individ på 5 vårar, väluppfostrad och...
Svar
15
· Visningar
1 536
Senast: PrinceFair
·
L
Trav Hej :) tänkte fråga er, om här finns några som jobbar hos professionella travtränare. hur är det med semester och jobb med helgerna...
Svar
6
· Visningar
1 183
Senast: misscocacola
·
M
Western Mitt arabsto är väldigt mjuk och går lätt undan för tryck när jag rider henne.Det jag saknar hos henne är lite mera "motor".Hon har...
Svar
4
· Visningar
939
Övr. Grenar Tog studenten i juni i år. Sökte in till veterinär i Danmark men självklart så ändrade de omräkningssystemet i år så jag kom inte in...
Svar
12
· Visningar
1 449
Senast: Louica
·
M
Fälttävlan Jag städade idag i min garderob och hittade en "fälttävlanshjälm", ni vet jockeyhjälm med överdrag. Den har inget spänne utan hakbandet...
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Novali01
·
F
Islandshäst Hej Jag har två frågor. Är kvickdrag ärftligt? Finns någon hingst sida där man kan söka upp den hingst man söker efter?
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: Vili
·
Fälttävlan Hej! Jag vill börja med fälttävlan med min 7-åring då jag tror att han hade passat väldigt bra till det :d Dock har han aldrig hoppat...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: jagvillvaraifred
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka