Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
  • Låst
Tävling Kan man vara med i flera olika klubbar/ridskolor?? Hur många då isåfall? jag är med i två klubbar nu, tävlar för den ena klubben och...
Svar
5
· Visningar
885
Senast: gullebarn
·
J
Hoppning om man ska ha ett hinder, med galoppbom framför och bakom på volt. hur många meter är det imellan då? :D
Svar
10
· Visningar
940
Senast: johannnna
·
T
Trav Hejsan! Är det någon som vet var man kan köpa montésadlar som är "lätta" som kan passa B-ponnyer? Jag är i stort behov av en just...
Svar
5
· Visningar
1 341
Senast: klasselover
·
F
Trav Funkar det? De här gula, i maskin, 40 grader?
Svar
1
· Visningar
747
Senast: oki
·
Trav Jag är just nu på jakt efter en montèsadel. Jag vill ha en lätt sadel (ha ringa som helst problem med att få upp vikten, snarare tvärt...
Svar
7
· Visningar
3 789
Senast: klasselover
·
Fälttävlan Ja, vem ska dit och vad ska ni rida? Jag ska dit och rida 90-klassen. Vill inte debutera lätt där utan gör det i Tågarp istället. 3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 682
Senast: aicha
·
Fälttävlan Hejsa Hvilken energi foder kan i anbefale til en häst som går fälttävlan Han er en fuldblod på 182 cm og han trænger til noget...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Nightrunners_Noya
·
Övr. Grenar Undrar vid vilken ålder man börjar träna galopphästarna? Jag har hört att man sätter sig på dom vid 2 års ålder?
Svar
11
· Visningar
1 223
Senast: jerseyko
·
C
Islandshäst Halloj! Skulle vilja ha tips på bra boots som skyddar bra men inte väger för mkt, max 110 gr för min kille ska visas på bedömning... 2
Svar
24
· Visningar
2 310
Senast: cardior
·
Distans Jag och mitt 5-årssto har planer att rida pröva-på 30km på Karolinerritten på Kinnekulle i mitten av september. Ingen av oss har ngn...
Svar
14
· Visningar
1 656
Senast: Chloé
·
Hoppning Hur beräknar man avståndet mellan avsprångsbommen och hindret vid löshoppning?
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: lundsbo
·
L
Hoppning hur ska jag få min häst att sluta hoppa på fart några förslag? 2
Svar
27
· Visningar
1 835
Senast: lein
·
Fälttävlan Håller på och letar efter ett par bra bakskydd till terrängen och då stötte jag på ovanstående skydd inne på horze. Nu är min fråga om...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Camomill_
·
R
Western Jag letar efter länkar till westernaffärer... Svenska. Häst utrustning, inte bara kläder :p Lite inredning vore kul att kolla på med...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Fia_90
·
Dressyr Nu börjar jag och pållen sätta övergångarna riktigt bra, med undantag för avbrott från galopp till trav! Gaah, jag blir galen, jag...
Svar
17
· Visningar
1 400
Senast: DiLeva
·
Dressyr Ja, det är jag själv som har ridit fel så jag har ingen att skylla på. Red hästen mycket på stång eftersom hästen var enbart riden på...
Svar
13
· Visningar
2 331
Senast: semlan
·
Körning Vad har man att välja på? Det finns ju börjes Ardennersele, o pfifffs kallblodssele. vad finns mer? Att specialbeställa från tärnsjö...
Svar
13
· Visningar
3 762
Senast: schelin_j
·
G
Dressyr Hur kan man förbättra galoppen på en häst där det känns som att sitta på ett skenande tår att galoppera den? :crazy: Inte nödvändigtvis...
Svar
4
· Visningar
1 195
Senast: bigganl
·
S
  • Låst
Islandshäst min tråd blev flyttad,fattar ingenting! ok,frågar igen om det är någon som vet nåt om pioneersadeln. är den bra? passar den...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: Boj
·
Hoppning Hej Eftersom jag ju har sålt häst till finland brukar jag kolla hennes starter och så... Vet att hon ska vara med i Oulon pokaali i...
Svar
8
· Visningar
1 189
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka