Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Ska köpa häst som jag vill tävla hoppning upp till 110-120cm med. Passar ett fullblod som gått på galoppbana till detta?
Svar
3
· Visningar
1 611
Senast: stormarn99
·
Körning Köpte denna helt nya maratonselen från privatperson igår. Men glömde fråga vart den kom ifrån. Någon som har en gissning? Det är svart...
Svar
3
· Visningar
1 233
Islandshäst Jag tar gjärna emot tips. Min häst är idag 16 år. I tiderna bara inriden, inte skolad. Hon är en underbar terränghäst, men på ridplan...
Svar
7
· Visningar
2 278
Senast: videnlis
·
Distans Skall prova på distans :) Men sen behövde man en gul bok vad är det för något?
Svar
2
· Visningar
1 766
Senast: TrixaLagom
·
Körning Jag har gått och köpt mig en liten flakvagn till min shetlandsponny och tänkte bygga om den till en prärievagn. Googlar på...
Svar
18
· Visningar
4 969
Senast: morgaine
·
Islandshäst Hej! Jag har blivit föreslagen att en person ska köpa min Barmi och jag har lite kval över rimlig prisnivå. detta är alltså ingen...
Svar
14
· Visningar
1 933
Senast: kryddelydd
·
Dressyr Jag laddar lite med att kolla startlistan inför dressyren i helgen. En fråga av avelskaraktär genererades av startlistan. Av de 18...
Svar
0
· Visningar
1 059
Senast: Moses
·
Övr. Grenar Hoppsan! Galoppforumet var borta. Nu drar det snart igång! För mig blir det tredje året med Riks-häst och det hela har medfört att...
Svar
4
· Visningar
1 985
Senast: Cambrie
·
Trav "Hög följsamhet, väldigt populär bland nordsvenskar. Lyfter hästen "hävstång"." På vilket sätt ska de vara bättre för kallblod ni med...
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: sandrafors
·
Trav Vi har sjuka hästar i stallen runt omkring, två har snorat lite med ett stänk av blod (ett tillfälle var) och en annan ligger högre i...
Svar
0
· Visningar
1 074
Senast: sandrafors
·
Western Hej ! Nu har jag anmält mig till TWRS C-D tävling i maj. Är det några fler som ska dit ? Anmälde mig sen till en tävling i september SW...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: shosho
·
Dressyr Efter helgens tävling har jag funderat ganska mycket på det här med protokollet och domarens kommentarer. Jag red LA:3 och MsvC:1 för...
2
Svar
21
· Visningar
3 229
Islandshäst Ni som har det Är ni nöjda?? Eller kanske missnöjda? Får man tävla på det? Tänkte som träns, eller är det godkänt även som bettlöst...
Svar
8
· Visningar
9 392
Senast: Freyr
·
Körning Bruna tömmar till svart sele ska det visst vara för att inte signalera begravning har jag hört. Ska det vara svarta tömmar till brun...
Svar
9
· Visningar
2 145
Senast: Niela
·
Dressyr Någon som har erfarenhet? Jag är Jaguarryttare men har aldrig ridit i deras enkelkåpa. Hur mycket gör en kåpa mindre för känslan -...
Svar
9
· Visningar
3 605
Senast: WBanna
·
Körning Om en rockard har skaklar på 175 cm, vilken strl på häst ungefär bör den passa?
Svar
1
· Visningar
689
Senast: skuggi
·
Körning Hej! Jag "vet" att vuxna kan spänna för en liten ponny så som en shetlandsponny eller ett russ och köra. Jag har självt kört russ vid...
Svar
11
· Visningar
10 240
Senast: Gullan86
·
Körning Känns ganska "lågsäsong" för körning nu, men ni som har tävlingshästar ni måste ju träna hela vintern. Hur fixar ni det? Vi kan bara...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 329
Dressyr Jag var iväg och kikade på en dressyrtävling idag. MSV:B, nationell. Reagerade på att en ryttare stod med grå text i startlistan...
Svar
7
· Visningar
2 171
Senast: LECH
·
G
Dressyr Lägg ut en massa bilder på era kandar! Nyfiken!
19 20 21
Svar
401
· Visningar
110 531
Senast: Gaia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp