Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Stötte på detta namn när jag googlade "bockbent häst" då en avkomma av han med var det (min donna är det minimalt). Var ju tyvärr ingen...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: wrangler
·
Trav Hej! För några månader sedan så köpte vi ett russ som vi nu under tiden både har kört in, miljö tränat och kondition tränat. Men nu är...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: Jabbe
·
Dressyr Nu kommer en sån där pinsam idiotfråga. Ni får ursäkta. :D Jag blir så trött på mig själv att jag tappar poäng när jag rider...
Svar
8
· Visningar
2 767
Senast: Buck
·
Islandshäst Hjälp, nu är jag verkligen vilse i sadeldjungeln. Jag har precis gått och köpt en islandshäst och sadeln som följde med hästen ligger...
Svar
2
· Visningar
1 466
Senast: Ninnea
·
Fälttävlan Någon som här har koll på dessa terränghästprov (som är för 4-6 åringar). OM jag gör två starter i en och samma klass, får jag då...
Svar
11
· Visningar
1 574
Senast: fio
·
Islandshäst Jag skriver här väldigt sällan, brukar mest kika utan att lägga mig i. :) Nu behöver jag dock hjälp med ideer. Ingen kan förstås säga...
Svar
15
· Visningar
2 268
Senast: Odinn
·
Dressyr Red ett riktigt bra träningspass igår för en ny tränare som ska komma till stallet ca en gång per månad i fortsättningen. Efter att jag...
Svar
11
· Visningar
1 502
Islandshäst Eller har korsningar mellan islandshäst och Paso Peruano ?? Det är ju 2 töltande raser så de borde ju gå att korsa dessa ? så...
Svar
8
· Visningar
1 747
Senast: macken
·
Övr. Grenar Hunting trail. eller möjligen hunter trail är en tävlingsform som är vanlig på Irland. Skulle vilja ordna en sådan på klubbnivå. Har...
Svar
1
· Visningar
1 356
Senast: karini
·
Distans Hej alla glada! Jag skulle vilja ha tips på hur jag bäst tränar upp min 4 åring till en hållbar Distanshäst. Jag behöver ett schema...
Svar
4
· Visningar
2 452
Senast: mahlmt
·
G
Dressyr Har köpt en häst som absolut inte vill bjuda framåt. Spelar ingen roll om vi är på ett öppet fält och jag fattar galopp så vill han inte...
2
Svar
20
· Visningar
6 507
Senast: Therese244
·
Islandshäst Någon som vet om det går att hitta hela sändningar från de olika delarna av tävlingarna 2014? Jag hittar bara intervjuer med ryttarna +...
Svar
0
· Visningar
573
Hoppning Alltså inte rakt på hindret utan hästen behöver lära sig hoppa mer rakt, som det är nu vrider han sig på något lustigt sätt över hindren...
Svar
4
· Visningar
1 361
Senast: Mitrolle
·
Hoppning Ska köpa häst som jag vill tävla hoppning upp till 110-120cm med. Passar ett fullblod som gått på galoppbana till detta?
Svar
3
· Visningar
1 605
Senast: stormarn99
·
Körning Köpte denna helt nya maratonselen från privatperson igår. Men glömde fråga vart den kom ifrån. Någon som har en gissning? Det är svart...
Svar
3
· Visningar
1 229
Islandshäst Jag tar gjärna emot tips. Min häst är idag 16 år. I tiderna bara inriden, inte skolad. Hon är en underbar terränghäst, men på ridplan...
Svar
7
· Visningar
2 270
Senast: videnlis
·
Distans Skall prova på distans :) Men sen behövde man en gul bok vad är det för något?
Svar
2
· Visningar
1 738
Senast: TrixaLagom
·
Körning Jag har gått och köpt mig en liten flakvagn till min shetlandsponny och tänkte bygga om den till en prärievagn. Googlar på...
Svar
18
· Visningar
4 942
Senast: morgaine
·
Islandshäst Hej! Jag har blivit föreslagen att en person ska köpa min Barmi och jag har lite kval över rimlig prisnivå. detta är alltså ingen...
Svar
14
· Visningar
1 929
Senast: kryddelydd
·
Dressyr Jag laddar lite med att kolla startlistan inför dressyren i helgen. En fråga av avelskaraktär genererades av startlistan. Av de 18...
Svar
0
· Visningar
1 053
Senast: Moses
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp