Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Under påskhelgen tänkte kompisen och jag ordna en heldag i stallet med samvaro och små skojtävlingar för de hästtokiga barnen i området...
Svar
3
· Visningar
1 536
Senast: kryddelydd
·
Fälttävlan Vet någon vad som gäller för bett i hopp och terräng 2014? gärna citat ur TR. hittar bara massa om ponnybett.
Svar
2
· Visningar
1 357
Senast: Buck
·
Dressyr Jag håller på att beställa en sadel till mitt köksbord till häst, en dressyrsadel vill jag ha förstås och eftersom att hon är just så...
Svar
9
· Visningar
1 513
Islandshäst Rider en häst som har väldigt lätt att bli passig i tölten. Har alltid fått höra att man ska testa i svag nedförsbacke för att hästen...
Svar
6
· Visningar
2 148
Senast: Boj
·
Hoppning Hoppas det är rätt forum för det. :D Nästa vecka händer det. Det jag både vill och avskyr. Jag ska åka på Pay and jump för första...
Svar
4
· Visningar
1 545
Senast: Twihard
·
Hoppning jag har haft min häst i ca 1 månad.. å har en kompis som vill tävla lite lätt i sommar i hoppning.. hon sa igår att de finns två pay...
Svar
15
· Visningar
2 213
Senast: Dandylinn
·
Islandshäst Har just fått hem min nya häst, ett sto med intressant stam, hon är e: Atli frá Sydra-Skördugili. Hon är lite smäcker i typen och tyvärr...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
13 188
Senast: Lobelia
·
Hoppning Har ett snart 5-årigt sto efter Baltimore - Nostradamus som hoppar helt fantastiskt. Har haft henne hos en duktig tjej på inhoppning och...
Svar
4
· Visningar
1 883
Senast: elle12
·
Islandshäst Hitta ingen sån här tråd, annars får moderator ta bort :) Tänkte vi kunde samla våra tävlingsplaner, resultat och andra tankar i den...
Svar
19
· Visningar
3 409
Senast: katharina
·
Hoppning hej, jag är ju lite efter och typ fattar ingenting hur mycket jag än läser..:banghead: När man tävlar lokalt så brukar hopptävlingar...
Svar
4
· Visningar
2 364
Senast: Mimsan_
·
Dressyr Hej! Jag ska delta i en dressyrtävling nästa helg. Jag undrar därför vad ni brukar göra under framridningen för att få era hästar så...
Svar
4
· Visningar
1 968
Senast: Billy
·
Dressyr Det kan väl inte bara vara min häst som har för mycket läppar? Det är typ för mycket skinn innanför läpparna så det blir lite...
2
Svar
22
· Visningar
3 613
Senast: Nominous
·
Svar
1
· Visningar
7 516
Senast: mamman
·
Trav Har vissa funderingar på att ta föl efter ett av mina ston men hingstutbudet känns som en djungel. Nån som känner sig manad att hjälpa...
Svar
1
· Visningar
1 353
Senast: juvelen
·
Hoppning Hjälp en förvirrad ponnymamma!!!! Jag förstår inte propen till dotterns första tävling. Så här står det: nr Avd Höjd...
Svar
3
· Visningar
1 167
Trav Har en 3 åring avkomma efter Dell Ridge Image. Springer intervaller i 1.50-2.00 min tempo, ej premad. Morfar är Ideal Sund Vad skulle...
Svar
7
· Visningar
1 437
Senast: Monimaker
·
Hoppning Jag har ett D ponny sto på 9 år som innan gått rätt så höga klasser i dressyr med förra ägaren men inte mycket hoppade då förra ägaren...
Svar
5
· Visningar
2 593
Senast: Kallebus
·
Tävling Hej hej! Nu vill jag få svar på ifall man får tävla B-ponny fram tills att man fyller 13 eller om det är hela året man är 13. Alltså om...
Svar
2
· Visningar
1 498
Senast: cewe
·
Tävling Är det fler som märkt att det är ponnyer som varit slutmätta enligt gamla systemet som nu mäts om och blir nermätta en kategori? Jag...
Svar
3
· Visningar
1 484
Islandshäst Hilfe bitte! Jag läste svenska tillägget som finns på förbundets hemsida. Där hittade jag följande text: "17. Ovalbanegrenar: Öppna...
Svar
12
· Visningar
2 066
Senast: Freyr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp