Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Har nu fixat en ny hoppsadel och är då på jakt efter en ny dressyrsadel! Är det någom som vet hur HDR sadlarna är i storlek...
Svar
8
· Visningar
3 710
Senast: Lillsara
·
Körning Jag har länge varit intreserad av rankbågekörning ,jag har lokor som lämpar sig ."rankbågeskaklar"är enkelt att göra .däckel och remmar...
Svar
11
· Visningar
1 688
Senast: Cilva
·
B
Tävling Har funderat på det där.. om man som klubb bjuder in enbart 2 pers från 3 andra klubbar, dvs min/max 2 från varje klubb och har en...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: BeastieBabe
·
C
Hoppning Undrar vad de siffror som står i parantes sist i "klasstabellen" i propositionen betyder? Kanske inte så lätt att förstå så, Ex: (Det...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: Chilavert
·
Z
Hoppning Japp, den ligger bra på hästen & är gudomligt skön att rida i :love: Snygg färg också :d Sen så var den ju inte tokigt dyr. Någon mer...
Svar
8
· Visningar
2 406
Senast: Haannaah
·
Trav Vad har ni för erfarenhet olika sorters bukjordar? Är gummi eller läder bäst? Hållbarast antar jag läder är.. Min i gummi håller på...
Svar
12
· Visningar
1 169
Senast: tinafinis
·
L
  • Låst
Tävling Min syster är tretton, får hon tävla på mitt gröna kort tills hon fyller fjorton, eller går åldersgränsen vid tretton? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 003
Körning Med tanke på tidigare tråd :D Så var vi på läger, jag & russkillen, och det var superkul :bump: Det är mycket mäktigt att få sitta i... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 324
Senast: Totola
·
M
Övr. Grenar Jag har sett att en del hästar har bettlyftare(tror jag det heter) i gummi när de går löp, vad är det? Vad är det bra för?
Svar
4
· Visningar
1 962
Senast: MalanMjöl
·
G
Övr. Grenar Jag skötte snälla galopphästar men nu får jag inte fortsätta sa min mamma och min vanliga ridtränare. Dom tänkte visst på skaderisken... 2
Svar
25
· Visningar
2 711
Senast: MalanMjöl
·
F
Körning Är det någon här som är intresserad av att tillsammans med mig, vara funktionär på SM i körning på Gotland 16-19/8? Vi får rabatt på... 2
Svar
31
· Visningar
2 599
Senast: Oliven
·
Körning Har en gammal gigg som ska renoveras upp och behöver tips på roliga färgkombinationer som jag kan måla den i, så har ni några bilder på...
Svar
16
· Visningar
1 410
Senast: loch
·
Hoppning Hjälp, jag har upptäkt att jag har väärldens höjdskräck och då menar jag inte bara att jag är rädd för höga höjder utan jag menar främst... 2
Svar
26
· Visningar
2 459
Senast: Bellina
·
B
Fälttävlan Bollnäs kör en 1.00m klass på sin tävling 21-22 juli efter önskemål från bl.a ryttare som behöver ytterligare klass för att rida CNC* i...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: sarabacklund
·
Körning körningens dressyrprogram? Finns de på nätet eller måste de inhandlas någostans ifrån och i så fall varifrån?
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Santoxen
·
S
Dressyr Jag ska tävla på lördag i dressyr, klass lätt D. Inte så svårt men jag är ändå ganska nervös. Det är min andra tävling med hästen jag...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: DressyrPower
·
Dressyr Nån som har koll på om man får ha sporre med trissa på lokal tävling?
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Degree
·
Hoppning finns det nån hoppsadel som har rejäla stöd både fram och bak för benen? gärna en lite halvdjup sits. har en st martin nu som jag...
Svar
10
· Visningar
3 620
Senast: fnurre
·
O
Tävling Jag indrar om man måste ha med passet på tävling?Jag har alla vacc på vaccintyg.
Svar
13
· Visningar
1 136
Senast: tello
·
K
Hoppning jag vill tävla lokalt på min ridklubb,i hoppning, men då måste man väl ha grönt kort? men det finns en klass som man kan vara med på...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: tello
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31