Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Någon som vet vad det ska vara för avstånd i en kombination för C-ponny? :)
Svar
4
· Visningar
2 295
Senast: AliceL
·
F
Western Jag har precis köpt en westernsadel. Den är begagnad, och den knarrar väldigt mycket. Jag i princip doppade den i läderfett, men det... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 866
Senast: Sellan
·
M
Dressyr Hej. Jag tittar just nu efter dressyrsadlar och undrar vad "Equileather" är för nåt? Hur känns det/ser ut? Vad är det för skillnad på...
Svar
5
· Visningar
4 237
V
Western Hejsan! Har sedan en längre tid frågasatt vad jag håller på med (den vanliga dressyren) upplever som någon skrev i ett annat inlägg...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: ViktoriaG
·
E
Trav Trav, d e kul fick testa det hos min ridlärare som har 14 travhästar :D Många hatar Trav hästar hurså? jag träffade en trav häst som...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: cämela
·
Övr. Grenar tänkte höra vad ni tycker om min arabvalack, tror ni han kan bli en bra galopphäst? han är 2 år. hur är han i utvecklingen? skulle han...
Svar
16
· Visningar
1 431
Senast: linnsan
·
K
Western hej hopp!!:) jag skulle vilja ha några tipps hur jag ska göra med min häst!! hon är sned i hennes rygg det spellar ingen roll vilken...
Svar
3
· Visningar
1 077
Senast: kramiz_tina
·
T
Körning Jag måste snart bestämma mej för om jag vill köpa en ponny/häst att rida på eller en riktigt liten ponny(A) att köra. har tidigare bara... 2
Svar
37
· Visningar
2 204
Senast: Nussikan
·
C
Trav Hej jag undrar ifall ni vet nånting om hur det är att jobba i travstall hos en travtränare!? Finns det många travtränare som behöver...
Svar
11
· Visningar
1 183
Senast: PiperGarden
·
S
Hoppning Hur långt avstånd ska det vara mellan studs för d-ponny? Hur långt avstånd mellan galoppbommar för d-ponny? Kan man räkna ut på...
Svar
14
· Visningar
12 082
Senast: Earl_grey
·
W
Trav Vi har ett kallblod som blir väldigt het när det är dags för lopp. Han vill bara rusa och måste bara vara först. Det knyter sig för...
Svar
7
· Visningar
1 702
Senast: PiperGarden
·
Western Är det inte dags för en tråd med Hjo-ko.vilka som ska dit och tävla :bow: Och för oss som ska sitta på läktarna och tjoa.:banana: Har... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 378
Senast: SKOGSRÅA
·
A
Hoppning Hur långa sporrar får man igentligen ha i hoppning på stor häst? Och vad är det på ponny? :) SKulle varit tacksam för svar
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Fhanny
·
S
Hoppning Hej! Jag har en fråga, på ponny är det ju så att om man ska hoppa MSV måste man kvala gäller samma sak för stor häst? Hur många 1,20...
Svar
8
· Visningar
1 032
Senast: Fhanny
·
M
Trav Jag vet att det finns en hel del montéryttare och intresserade här så jag tänkte lufta detta ämne, kanske för att förstå anledningen...
Svar
18
· Visningar
1 868
Senast: oki
·
Distans Vilka av er här startar i Fornbodaritten? Jag har precis anmält mig(om anmlan kom fram som den skulle:confused:)! Ni som har ridit... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 005
Senast: HumleMumlan
·
Hoppning Hej! Är en mamma vars dotter har börjat hoppa med sin lilla ponny, så smått. Tänkte därför höra med någon som är mer rutinerad än...
Svar
7
· Visningar
899
Senast: Dannie
·
I
Islandshäst Man blir ju diskad om hästen hoppar av banan men vad gör man om den gör det? Får man åtminstone fullfölja programmet eller är det bara...
Svar
9
· Visningar
1 247
Senast: Kolbeinn
·
S
Hoppning Hej! Jag undrar om fjordhästar är duktiga på att hoppa? :confused: :smirk: 2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 320
Senast: la06
·
W
Fälttävlan jag är helt lost ang. vilket dressyr program man ska rida på deb. ponny fälttävlans. Kan någon hjälpa mig!:confused:
Svar
1
· Visningar
744
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka