Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Western Använder ni ridhjälm när ni rider westernridning? Hur är det med regler tex undet täling och regler i ridhus under vardagsträningen? 2 3
Svar
47
· Visningar
3 748
Senast: SKOGSRÅA
·
D
Dressyr Hejsan. Jag är på jakt efter en ny dressyrsadel till min 3:åriga dressyrhäst. Har funderat på en Venus eller en wellington/edinburg...
Svar
3
· Visningar
2 048
Senast: amalia
·
Hoppning Tänkte skaffa lite nya grejer till hästen. Vill ha ett schabrak, gärna med matchande luva till. Men jag vet inte vilken färg, har tänkt... 2
Svar
32
· Visningar
5 424
Senast: Baroya
·
G
Trav Hallå! Hur mycket totalt får man räkna med att det kostar att ha en häst i egen träning (månadskostnad)? :confused: Och nu menar jag en... 2
Svar
25
· Visningar
5 019
Senast: missdragon
·
  • Låst
Dressyr Det är bara att inse, jag har inte 5-6000 att lägga på ett par Cavallo. Finns det ngt märke som är bra, men inte kostar så inåt bängen...
Svar
13
· Visningar
1 303
Senast: break_a_leg
·
Western Jag lovade mig själv att inte prata om något av det här innan allt är klappat, klart och färdigt.... Men jag spricker ju snart för... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
8 653
Senast: åke
·
O
Islandshäst Ómi från Stav och Hrimur från Jupitertorp!. Börjar redan drömma lite om hingstar till nästa år. Det här är två som jag blir en smula...
Svar
8
· Visningar
1 480
Senast: Filippan
·
T
Hoppning Asså jag har ett jätte problemo! jag kan inte hoppa. på ridskolan jag gick innan jag fick egen häst så fick vi bara hoppa pytte hinder...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: Ponnytant
·
T
Körning Säkert för 1000:e gången får ni kära körvänner den här frågan men jag har så svårt att hitta en sele som passar min store pålle! Den...
Svar
11
· Visningar
2 129
Senast: Thuja
·
Distans Är det någon som vet något om hur det går, en annan sitter i Stockholms skärgård och dividerar med galna gäster... Och då blir man ju...
Svar
14
· Visningar
1 354
Senast: Galadriel
·
S
Hoppning hejsan, det är så att när jag hoppar så reser jag mig inte uppåt-framåt.. utan d blir mest uppåt, hur kan jag träna för att det ska bli...
Svar
5
· Visningar
793
Senast: Ponnytant
·
Hoppning När jag var och kollade på sadel häromdagen så sa försäljerskan att en hoppsadel är en flatback, och om det inte är en flatback så är...
Svar
11
· Visningar
1 267
Senast: vindvissla
·
Hoppning Konstig fråga kanske, men ärligt talat vet jag inte. Och eftersom jag velar så frågar jag givetvis er kloka bukefalister..! Min häst... 2
Svar
36
· Visningar
2 219
Senast: __karin__
·
Dressyr kan tänka mid att betala runt 400:- för ett snyggt och bra schabrak. schabraket ska vara: *vitt *tjockt och gärna lite fluffigt *ev...
Svar
10
· Visningar
1 335
Senast: pink_angel
·
B
Övr. Grenar Hej, hoppas det här är i rätt forum nu. Men då jag rider så tappar jag stigbygeln (när jag sitter ner och galopperar) och när jag står i...
Svar
3
· Visningar
1 253
Senast: Bettan_G
·
S
Distans Ska ta föl efter mitt sto och funderar starkt på en arabhingst. Är ute efter en högre, lättare häst med med min hästs lugna stabila... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
12 728
Senast: Eldfuxen
·
Dressyr Imorgon tänkte jag vara duktig och släpa fram cavaletti och träna lite markarbets-dressyr! Så jag skulle behöva några snabba tips på...
Svar
8
· Visningar
2 383
Senast: MrsScabtree
·
Körning Ville rapportera om nylonselen som diskuterades här tidigare som finns på selar.se. Jag har fått hem en och provat ut den på min ponny... 2
Svar
29
· Visningar
3 567
Senast: Underbar
·
Tävling Har jag drömt eller....har för mig att jag hört något i stil med att man numera inte får lösa licens för en klubb som inte haft någon...
Svar
12
· Visningar
1 114
Senast: kajsakajsa
·
Distans Någon som har mer koll här? Blir det ingen Valdemarsvikritt den 15/9?:eek: Proppen finns ju kvar men i gästboken står det att det...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: a_schuber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka