Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag tycker att skygglapparna på min ponnys huvudlag sitter lite knepigt. Annars så är det fel på läget på min ponnys ögon, hehe. Det kan...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: kolblakkur
·
Hoppning var köper man sadelgjordar med hopplatta till en hoppsadel med långa stroppar? behöver en 65cm... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 693
Senast: hopp_o_galopp
·
Dressyr ... på min häst? Han trivs inte på något bett just nu. Har testat en mängd olika bett men inget duger. Finns det något miraklbett... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 508
Senast: Vimsan
·
M
Dressyr och ni dressyrare borde vara experter ;) Jag förstår inte hur man ska få hästen att bära sig utan att själv sträcka ut sina armar (inte...
Svar
15
· Visningar
2 000
Senast: Tobiasse
·
J
Western Vet någon om det finns någon bra hästaffär i Californien? Kvittar var den ligger för jag ska köra rut lite överallt där. Om man köper...
Svar
7
· Visningar
1 494
Senast: lillaida
·
Körning På båda mina körhuvudlag (med och utan skygglappar) är det fast nosgrimma som jag tycker blir lite klumpigt. Kanske för att jag har...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Burza
·
H
Hoppning Vilken ska jag då ha? Just nu har jag bara en vanlig rak lädergjord..
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: Havregryn
·
E
Hoppning Undrar om det finns några om nyligen har köpt D ponny-hoppning med placeringar i MSv B och startat MSVA? Det känns som om priserna har...
Svar
3
· Visningar
1 519
Senast: Hiwiie
·
T
Körning ngn som vet vad som är lämplig skakellängd och bredd till en övervuxen shettis? 2
Svar
32
· Visningar
5 010
Senast: Nussikan
·
B
Fälttävlan Har ni kommit fram till några hingtsar att använda till er "fälttävlansavel" i år än???;) 6 7 8
Svar
140
· Visningar
11 079
Senast: Cyllene
·
C
Dressyr :)halloj! TÄnkte HÖra Efter Lite HÄr Med NÅgon Som Kan Mig Mig Lite RÅd! Rider En SvÅriden HÄst Just Nu Han Springer GÄrna IfrÅn... 2
Svar
21
· Visningar
2 209
Senast: virra
·
C
Hoppning Hur stärker man upp en unghäst självförtroende att den vågar hoppa igen, Efter att den har börjat vägra? Om den inte vill hoppa ens över...
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: Kejrin
·
L
Hoppning Hej ! Ska snart börja hopptävla och undrar hur packlistan ska se ut ? Först ska jag börja tävla klubbtävlingar sen nästa år i...
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: Fannih
·
D
Islandshäst Detta är min 1 åring, skulle vilja ha lite åsikter om henne. Både nackdelar och fördelar. E: Jarl fra granbakken UE: freyfaxi fra...
Svar
6
· Visningar
1 347
Senast: Dokkan
·
Western Jag skulle behöva er hjälp angående mått på trailgrind. Jag ska svetsa i hop en men behöver veta hur höga stöden bör vara och hur bred...
Svar
6
· Visningar
1 625
Senast: lakrits
·
Fälttävlan Kollade på terrängen från Aachen nyss och många ekipage hade en konstig grej på nosryggen vid nosgrimman. Nån typ av skydd eller grimma...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: Safira
·
H
Tävling Vet ni hur det fungerar när man tappat sitt gröna kort? Min plånbok blev stulen förra sommaren, varav mitt gröna kort låg där i. Ska jag...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: Tindra06
·
I
Islandshäst Hur kvalar man till SM som YR/junior? Måste man tävla en lätt klass om det är första gången man tävlar?
Svar
6
· Visningar
1 335
Senast: Boj
·
C
Fälttävlan Vad har ni för broddar? Jag har gått igenom min broddsamling och insåg att mina gräsbrodd inte är vad dom borde. Vad har ni för...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: toughcookie
·
Z
Övr. Grenar Någon som vet när det är galopptävling på tv? Ifall man vill titta. Skulle va super om ni skrev datum/tid/tvkanal. :D Och då menar jag...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: NearlyBrainlessAmie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka