Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Nån som rider distans med kallblodstravare? Hur funkar det:). ? Har tidigare tävlat med min arabkorsning men har nu ett 4 årigt KB sto...
Svar
7
· Visningar
3 509
Senast: bottorp
·
Islandshäst Jag undrar om det är någon av er som ger sin/a häst/ar något kraftfoder som är special för just islandshästar? Tycker ni det funkar...
2 3
Svar
48
· Visningar
9 040
Senast: Minett
·
Islandshäst Hej! Jag har ett femgångssto som jag ska betäcka nästa säsong. Hennes starkaste gångart är PASS så jag vill helst ha en fyrgångshingst...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 356
Senast: Rolle
·
Hoppning Hej! Nu är det så att på söndag ska jag hoppa banhoppningsträning med en häst som är ca 1.60cm hög. Jag tänkte hoppa 70cm och är riktigt...
Svar
13
· Visningar
5 219
Senast: LillaMusse
·
Tävling Jag är medlem i en liten klubb och därför vill vi att alla ska kunna tävla mot alla. Tex är du normalt ute och tävlar medelsvåra klasser...
Svar
11
· Visningar
3 276
Senast: Bri
·
Trav Idag var jag med om en märklig grej när jag körde russet. Förra ägaren (eller jag har henne på prov men bestämt mig för att köpa) sa att...
Svar
15
· Visningar
9 513
Islandshäst Jag vill ha era åsikter om sadeln Equipe Island. Är i valet och kvalet om jag ska köpa en begagnad (ca 5 år).
Svar
8
· Visningar
4 148
Senast: Paulina
·
Körning Nu är det dags för en ny vagn. Jag väljer just nu mellan Drive out 016L eller en rockard från Tidaholm, Rockard 204. Att det blir just...
2
Svar
27
· Visningar
9 301
Senast: Niela
·
Hoppning Kunde inte låta bli att starta en ny tråd om alla underbara hästar vi minns när jag precis suttit och kollat på en video och bölat...
2
Svar
21
· Visningar
7 577
Senast: macan
·
Western Vilken gren tävlar ni i? Bilder måste finnas i en sådan här tråd såklart ;)
Svar
13
· Visningar
2 725
Senast: JDFJ
·
Dressyr La först tråden på Utrustning med svagt resultat så jag provar här på dressyr istället. Jag vet att många här har eller har haft...
2
Svar
36
· Visningar
14 641
Senast: Centaur
·
Hoppning hej! jag söker akut en bra grundskola! och jag har en stoor fråga, finns det en hästinriktad grundskola i stockholm som tar emot...
Svar
2
· Visningar
3 073
Senast: LillaMusse
·
Dressyr Har någon bra tips på övningar att träna för Lätt B nivån i dressyr? :) till exempel övning för att förbättra balans och rakriktning...
Svar
1
· Visningar
1 354
Tävling Hur lång tid tar det från det att man har beställt licens till ponnyn/hästen och en själv till att man får den? :)
Svar
3
· Visningar
2 373
Senast: cewe
·
Dressyr Satt och letade lite i TR men hade ingen riktig tid att söka ordentligt, så tänkte slänga upp en tråd så länge. Får jag tävla med en...
Svar
8
· Visningar
2 728
Senast: Saigon
·
Tävling Bara undrar lite snabbt...hur funkar ett KM? Kan alla anmäla sig till ett? och vad gäller divisioner osv hur platsar man in där vart ska...
Svar
2
· Visningar
1 600
Dressyr Vart läser ni andra nyheter om dressyr någonstans? Finns det någon svensk sida som ni föredrar mer framför andra på den fronten? Tycker...
Svar
0
· Visningar
914
Senast: rustina
·
Dressyr Ska börja rida min häst lite oftare med kandar nu. Han har en rak Sprengerstång som han fått ärva, men han trivs inte riktigt med den...
Svar
3
· Visningar
1 312
Senast: feel
·
Distans Jag är på jakt efter en gps att ha vid ridning. Jag har inte råd att köpa någon förrän i januari, men tänker att det är läge att skaffa...
Svar
10
· Visningar
2 844
Senast: Liten
·
Trav Har en 9 årig kallblods sto. Har startat, segrat 4 gånger på 28 starter senaste starten 2011, har därefter behandlats i någon kota, och...
Svar
15
· Visningar
2 591
Senast: limpan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp