Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hur ofta hoppar ni? Hur ofta hoppar ni bana? Markarbete? Jag hade en (B)tränare under flera år som princip bara lät oss hoppa...
2
Svar
25
· Visningar
5 783
Senast: Magnum
·
Islandshäst Alltså hur lång är du och hur hög är din häst?? jag är 172. min förra häst var (trodde jag) 138 cm, i verkligheten var hon nog ca 132...
2 3
Svar
47
· Visningar
13 500
Senast: Alfakrulls
·
Trav Idag körde jag russet med dom stora hästarna så kuskarna kunde se hur hon travar (ni som läst min andra tråd vet att hon inte travar...
Svar
4
· Visningar
3 986
Senast: anna_anna
·
Hoppning Denna bild är det på De Niros kartong för ridstövlar, jag har ingen aning om vilket ekipaget är men har en känsla att det lär vara någon...
Svar
17
· Visningar
3 601
Western Som rubriken lyder. Vilket märke är bäst? Har hittat en sadel av vardera märket som eventuellt kan passa min häst. Båda samma pris. Är...
Svar
6
· Visningar
2 423
Senast: Noteca
·
Körning Jag har fått låna en sele av en bekant för att jag ska få prova för ev senare köp. Men nu står jag här och blir osäker... Vad tycker ni...
Svar
1
· Visningar
2 122
Senast: Egonson_
·
Islandshäst Nu kör vi en presentationstråd tycker jag! In med bild, namn och ett litet textstycke om era hästar :) Jag kan ju börja med mina...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
28 124
Senast: Paulina
·
  • Låst
Dressyr Imorgon fm drar WC-dressyren igång med ett väldigt svenskt startfält. Vilka ser ni fram mot att se, vem vinner och vem red bäst? Allt i...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
30 229
Senast: LenaH
·
Hoppning 7 dagar gäller för tävling. Men för träning då? Kan man komma på 7:e dagen på träning (P&J)?
Svar
4
· Visningar
2 386
Senast: Mimsan_
·
Islandshäst en fråga som jag hoppas någon kan svara på, kentaur kári & kentaur kári special, är det 2 helt olika sadlar?
Svar
1
· Visningar
1 743
Senast: Gry
·
Tävling Jag fyller 13 år nu i februari 2014. Men problemet är att det är en massa tävlingar som börjar i april 2014 som jag vill vara med på...
Svar
2
· Visningar
2 210
A
Övr. Grenar Hej! Jag har aldrig ridit en hubertusjakt, men i år ska några kompisar rida och vill att jag ska vara med. Jag hade inte tvekat om det...
Svar
9
· Visningar
3 085
Senast: Hejhej123
·
Islandshäst Hittade en film på hur hon arbetar, det var ju en del kontroverser senast hon var på Island och debatt kring hennes metoder. Tänkte att...
Svar
18
· Visningar
3 914
Senast: Lobelia
·
Dressyr * Hade tänkt lägga tråden under typ "gnägg" men hittade inte det här. Moderatorn får gärna flytta om den ligger fel * Som rubriken...
Svar
10
· Visningar
2 003
Dressyr Jag har efter dressyrträningen häromdagen funderat över rakriktning. Jag har alltid haft lite problem med att få min häst lösgjord i...
Svar
14
· Visningar
2 150
Senast: Brille
·
Dressyr Behöver lite hjälp här. Får se om jag lyckas skriva så att ni förstår mina funderingar:o. Jag har lärt mig att unghästar, och hästar...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 985
Senast: tuaphua
·
Distans Nån som rider distans med kallblodstravare? Hur funkar det:). ? Har tidigare tävlat med min arabkorsning men har nu ett 4 årigt KB sto...
Svar
7
· Visningar
3 495
Senast: bottorp
·
Islandshäst Jag undrar om det är någon av er som ger sin/a häst/ar något kraftfoder som är special för just islandshästar? Tycker ni det funkar...
2 3
Svar
48
· Visningar
9 030
Senast: Minett
·
Islandshäst Hej! Jag har ett femgångssto som jag ska betäcka nästa säsong. Hennes starkaste gångart är PASS så jag vill helst ha en fyrgångshingst...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 304
Senast: Rolle
·
Hoppning Hej! Nu är det så att på söndag ska jag hoppa banhoppningsträning med en häst som är ca 1.60cm hög. Jag tänkte hoppa 70cm och är riktigt...
Svar
13
· Visningar
5 207
Senast: LillaMusse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp