Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav I år är det dax igen att betäcka Lisa Crown och nu vill vi ha en stor diskussion med massa tankar och ideér :rofl: Lite länkar som... 2
Svar
21
· Visningar
2 018
Senast: ghost
·
M
Hoppning Någon som ska dit? vilken dag/klasser? skriv gärna sen efteråt vad ni tyckte om tävlingen överhuvudtaget, både ris och ros! :D kräm
Svar
14
· Visningar
1 419
Senast: Siekan
·
M
Western Har ett arabsto som är 14 i år.Hon har alltid varit pigg och framåt. I höstas började hon bli väldigt snubblig.Lätt henne stå över...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: Piraja
·
Fälttävlan Ska på ft-läger i sommar, har bara en väst från ponny åldern (liiiiten)måste man ha väst på träning eller är der bara på tävling??
Svar
5
· Visningar
853
K
Hoppning Jag skulle vilja ha tips på klubbtävling eller pay and jump i stockholmsområdet som jag kan åka på med min 4-åring. Lämpliga klasser är...
Svar
3
· Visningar
1 145
Senast: Lina_
·
E
Dressyr Ja, jag ska tävla en liten klubbtävling i dressyr snart och då måste man inte ha det, men måste man ha stövlar när man tävlar lokalt...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Ella_99
·
Körning Hur är det med quick hitch på maratonsele? Går det? Var får man tag i så breda, har ju bara hittat travvarianten. Man måste väl...
Svar
14
· Visningar
2 541
Senast: Efwa
·
Övr. Grenar Ja, vad heter han? PJ är initialerna, red galoppörer förut, men var med om en olycka så nu rider han monté. Liten, kort, kommer från...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Silkisif
·
Dressyr Vilken utrustning, märken och ev färger är "måste" om man ska vara inne eller en hipp dressyrnörd? Jag är helt ute, så det kan vara... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 223
Senast: AmadouetMariam
·
Körning Var ute en runda precis och retade upp mig på tömmarna (likadant varje gång) jag använder tyg eftersom de är lätta.Men de hakar ju upp... 2
Svar
25
· Visningar
2 958
Senast: jupiter-judex
·
A
Hoppning Hur mycket kan en B-ponny ta på ryggen? Istallet står det ett gäng B-ponnyer. Alla är runt 10 år och ganska så välmusklade, dom är...
Svar
7
· Visningar
9 821
Senast: dotzie
·
M
Hoppning Hej! Jag undrar om ni tycker hur man ska göra med säkerhetskållor (vet inte riktigt om stavningen e korrekt..:o ) I stallet där pållen...
Svar
18
· Visningar
2 076
Senast: jerseyko
·
H
Hoppning Är osäker på hur man utalar rasen trakehner. Någon som kan beskriva? :d Tack på förhand /Hanna
Svar
3
· Visningar
857
Senast: Olympus
·
Trav Nu är spöket gnällig igen... I senaste numret av Avelsföreningens tidning Travhästen så står det ett eminent erbjudande på 20% på... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 446
Senast: lsz
·
Tävling Anmälde mig till en tävling för ett tag sen men eftersom hästen fortfarande var halt så ringde jag och skulle stryka mig. Pratade med en...
Svar
14
· Visningar
1 468
W
Western Vilken färg skulle han vara snyggast i? sadeln vi har är CC Nevada Fancy
Svar
8
· Visningar
1 406
Senast: western_showman
·
C
Körning Har det nån jättebetydelse om parhästarna skiljer något i storlek? Min kallblodsvalack är en maxad d-ponny (147.5), han är tanken att...
Svar
16
· Visningar
3 661
Senast: Cronis
·
F
Dressyr min häst är lite lite lat, han kämpar inte så mycket mer än vad han behöver. nu är de så att han är helt stabil i formen nu, behåller...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: Solis
·
Trav Någon som har mer info än man kan läsa på travsport.se om avkommor eller släktingar till Fransceska Star. Jag funderar framförallt på...
Svar
3
· Visningar
823
J
Dressyr Jag har letat, men hittade ingen tråd som bvar likadan. ;) Jag ska vara med på Bohuscupen Ponny Dressyr, och undrar om man måste ha...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Sazalamel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka