Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Hoppning jag var och tävlade igår å de gick skit dåligt.. vi rev ett hinder i grunden. de är ju inte hela världen, men jag red skit dåligt hela...
Svar
12
· Visningar
1 357
Senast: Sterling
·
Dressyr Jag behöver hjälp med att lista ut vilka rörelser som är smartast att göra för att "lura" hästen att träna lägga bärkraft på höger... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 621
Senast: mimus
·
Dressyr är det tillåtet, riktigt lång man nu då... eller ska man göra sk ponnyfläta? ponnyn ska starta som häst ifall de gör ngn skillnad
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Tebazz
·
M
Dressyr Letar nu ny sadel men ej hittat någon passande. men det verkar bli en svart nu och all min utrustning är i brunt av olika slag. så...
Svar
5
· Visningar
1 037
Senast: Tebazz
·
E
Western Hur mycket behöver en snygg hatt kosta? Det finns tydligen ingen övre gräns men om man tävlar på lokal nivå, var går den undre gränsen?
Svar
14
· Visningar
1 418
Senast: fancyfree
·
Fälttävlan där man kunde ladda ner dom internationella dressyrprogrammen, vad hette den?
Svar
9
· Visningar
1 048
Senast: memmalotta
·
F
Dressyr Hur lång gjord föredrar ni på dressyrsadeln. Jag menar inte kort/lång gjord (dvs m korta/långa troppar) utan kort gjord m långa...
Svar
18
· Visningar
1 161
Senast: Pacific
·
S
Övr. Grenar Nu har vi kommit igång med hinderträningarna runt om i landet. Täby har haft sin första och har en till den 28/4. Göteborg har sin...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: Jockeyjoe
·
Islandshäst Någon här som har fakta om denna hingst? Så skriv gärna! /Linda
Svar
2
· Visningar
1 061
Senast: Linda.B
·
Distans Vilka ska till Sämsholm? Jag skickade min anmälan igår, så nu får vi hoppas att min knasiga kuse inte får för sig att vi ska stryka...
Svar
19
· Visningar
1 824
Senast: Madde71
·
A
  • Låst
Tävling Kan jag få adress till dem? :) T.ex. mittsvenska har ju en www.mittsvenska.com :)
Svar
2
· Visningar
810
Dressyr Får man tävla storhäst med svanskappa? Om inte, vad gör man då om alla (!) sadlar glider fram utan ovanstående?
Svar
18
· Visningar
1 265
Senast: PrinceFair
·
Trav Är det någon som vet om Gävle, Romme, Eskilstuna eller Solvalla kör B-lopp snart? Säg inte att jag ska kika på deras hemsida, för jag...
Svar
13
· Visningar
1 284
Senast: Kadabra
·
Körning Om man bor i sydöstra småland, hur långt är det då till en bana där man kan träna på maratonhinder?
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: McGiver
·
Fälttävlan fälttävlans reportaget i Ridsport i sin helhet och vill bara säga att aicha här på buke skrev en jättebra artikel :bow: :bow: (med lite... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 487
Senast: fio
·
Körning Tänkte be om lite tips från allt duktigt körfolk här. Jag och min sambo köpte innan jul en 10-årig nordsvensk (bruks) vallack. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 455
Senast: Elviramax
·
Övr. Grenar Hej Riktar denna tråd till de mer proffisionella galopptränarna.(Annika,tex) Hur mkt hö/ansilage ger ni hästarna som är i startform... 2
Svar
36
· Visningar
3 832
H
Dressyr Jag har aldrig tävlat någon riktig tävling någon gång , förutom lite km och så och jag har nu kommit på den nivå när man får börja... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 311
Senast: Fiorano
·
Övr. Grenar i sverige kan man ju söka på svenska hästar och få reda på stam och resultat. finns det någon likadan sida för norska hästar?
Svar
3
· Visningar
2 171
Senast: Gordon
·
Hoppning Dela med er av era bästa boktips inom hoppning! Kan vara skrivna på svenska, engelska eller eventuellt tyska! Det jag är ute efter...
Svar
6
· Visningar
878
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka