Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Varför är det så vanligt att man använder remontgrimma på islandshästar? :confused: 2
Svar
37
· Visningar
3 204
Senast: Svalan
·
Islandshäst Vad ska och får man ha för utrustning på sig själv och hästen i lätt klass???:bow: tex bett
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: Borkan
·
Körning "Orsaken" till att vagnen nu måste göras om Hästen som med den äran ska få gå i denna vagn i nyrustat skick tills jag fått mig en...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Ramona91
·
Körning gjordarna under magen, vilken av dem är det som ska sitta hårt o vilken lösare??? jag kan ingenting om det här men morsan kan...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: panzy
·
S
Övr. Grenar Jag undrar om galoppörer har samma häst licens som krävs vid tävling i andra grenar? Bara en fundering... :angel: :bow:
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Ninniw
·
E
Övr. Grenar Jag har ett fullblod som gick på banan när han var yngre. Och nu vill jag pröva det, som amatör jockey. Saken är den att jag har ingen...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: Ninniw
·
D
Islandshäst Hej!! Suttit o kollat extremt mycket på padar o undrar är denna paden bra?? Någon som har en sådan?? Jag ska ha den till en bomlös...
Svar
8
· Visningar
1 179
L
Trav Jag är totalt okunnig i ämnet sulky... Att den inte är en modern är jag fullt medveten om, då jag haft den ståendes hemma i flera år...
Svar
9
· Visningar
1 536
Senast: Berin
·
Hoppning Ja som ni kanske förstår så har jag en hemsk hoppsits. Mina ben åker bak, mitt överliv fram o mitt huvud upp o bak :eek: det är hemskt... 2
Svar
34
· Visningar
2 942
Senast: Fhanny
·
Trav Jag har en ridhäst som i två-tre års tid lagt tungan över bettet så fort det blir jobbigt. Nu lägger hon tungan över direkt när man... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 237
Senast: BitterAss
·
Fälttävlan Ni som rider Ft, använder ni övergjord i terrängen? Och isåfall, föredrar ni stum eller elastisk och varför? Ni som INTE använder det... 2
Svar
38
· Visningar
3 415
Tävling Är det någon veterinärbesiktninh på lokaltävling?? Har tidigare bara varit på regionala-internationela tävlingar, men har hört nån gång...
Svar
8
· Visningar
2 358
Körning Hur gör ni för att få selet att sitta? Mitt åker bara fram, vagnen liksom knuffar fram remmarna så dom hamnar framför däckeln och den...
Svar
14
· Visningar
1 701
Senast: Rosen
·
B
Hoppning Hej!:banana: Jag skulle vilja veta vad ni anser är TITTHINDER? Vad ni anser - Att detta är verkligen ett titthinder för min... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 662
Senast: Annna_91
·
I
Hoppning Jag ser en massa om islänningar och andra raser men ända stället jag hittar fullblod är på galoppsidan! Detta går ju inte för sig:devil...
Svar
10
· Visningar
1 188
Senast: Italyme
·
T
Hoppning Min klubb ska köpa nya hinder och jag undrar lite över vad din klubb har för sorts hinder? Några vill att vi ska köpa safety Systems...
Svar
10
· Visningar
2 675
Senast: Iso
·
Dressyr Har blivit mer och mer medveten om mitt problem med min vbl travare. Han har varit ridhäst i några år nu och jag tycker överlag han är... 2
Svar
25
· Visningar
2 109
Senast: Zuzzi
·
Hoppning Min häst har gått kanonbra på träning (och tävling) men de två sista träningarna har inte gått bra alls :( Då har vi tränat utomhus. Är...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: Cyllene
·
S
Hoppning Hej ! När jag hoppar små hinder så blir det att jag ger för MYCKET eftergift. Hur ska jag göra? Ska jag bara ställa mig upp och ge lite...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: Sterling
·
C
Hoppning jag var och tävlade igår å de gick skit dåligt.. vi rev ett hinder i grunden. de är ju inte hela världen, men jag red skit dåligt hela...
Svar
12
· Visningar
1 357
Senast: Sterling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka