Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Behöver ringa stueri Pilagården ikväll ang. betäckning med Union Shark men kan inte hitta lappen med nr (med början 0430) och jag kan...
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: Sonic76
·
D
Dressyr I början av dressyrpasset när jag kortar tyglarna går hästen bra i skritten men när jag väl kommit igång i trav och galopparbetet och...
Svar
7
· Visningar
898
Senast: axel
·
Fälttävlan Vi ska bygga en terrängbana och jag vill ha inspiration :D Jag har tröttnat på att det bara är tråkiga stockar överallt. Jag vill ha... 2 3
Svar
55
· Visningar
9 879
Senast: annah0j
·
Islandshäst Har ni skott era hästar för att hjälpa takten?? 2
Svar
24
· Visningar
3 675
Senast: Gauti
·
M
Distans Min arab är ute på sin första tävlingssäsong som sjuåring nu efter att ha ridits i ca ett år bara. Vi tar det lugnt och det blir bara...
Svar
13
· Visningar
1 602
Senast: Camilla_H
·
T
Körning Hörde några idag som stog och pratade om att tävla i tömkörning. Har aldrig hört talas om det. Finns det? Det skulle ju vara perfekt...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Tjalfe
·
U
Dressyr måste bara fråga lite om uppvärmingen när man ska träna..för tränare alltså. ja har nämligen alltd bara värmt upp o lägre form...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Essepesse
·
Western Nu vill jag ha en moderapport från Grevagården:bump: Hur ser dagens westernmode ut!?
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: alazzi
·
M
Övr. Grenar Hej! Har någon den blekaste aning om hur man får tag i bra ridkartor?:confused: :confused: Jag vill kunna se vägar och större...
Svar
3
· Visningar
1 188
Senast: sjoberga
·
T
Körning Jag är ny när det gäller körning. Ska sälja min ridhäst då jag blivit rädd för att rida och är sugen på att börja köra shettis istället... 2
Svar
27
· Visningar
4 005
Senast: Inelin
·
Islandshäst Finns det någon som vet vars man kan hitta smala (högst 1,5 cm breda) lädertyglar utan stoppar i svart läder? Jag får skavsår av...
Svar
13
· Visningar
1 214
Senast: LinnK
·
Western Jag letar efter en pad som är "lite finare", som man kan ha som uppvisningspad eller liknande. Kanske med någon utsvägning där nere... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 377
Senast: ricca
·
Western Hej alla glada här kommer lilla jag. Nu är de så att jag har fått hem mina 2 nya criollon och vill börja tävla. och undrar mer vart de...
Svar
3
· Visningar
1 255
Senast: Kickis
·
L
Tävling Jag har en dotter som så gärna vill tävla... men hur duktig ska hon o ponnyn vara innan det är ok att åka? Hemma fungerar allt så bra...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Linisen
·
Körning Har köpt en travsele till min häst! (Begagnad) Men nu är min fråga...:rofl:.... Hur attans ska den sitta? Någon som har några bra...
Svar
4
· Visningar
1 114
Senast: Tindra06
·
Dressyr Ja, nu har jag en fyraåring som jag hade tänkt skulle få komma ut lite på någon dressyrtävling i sommar. Inte för själva tävlingen, utan...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: Emelie3
·
F
Hoppning Hur e de nu, jag vet att jag som är 22 inte får tävla ponny. Men hur gör man för att tävla ponny med storhäst? Är det negativt lr... 2
Svar
28
· Visningar
2 615
Senast: castle_bar
·
B
Körning Har läst någonstans, hittar inte, att man inte ska ha loksele till rockard:confused: Har en kompis som kör en D-ponny med loksele...
Svar
5
· Visningar
3 187
V
Tävling jag är en tjej på snart 13 år och ska snart börga tävla:D men jag vet inte vart man hittar tävligar!! är det nån som vet?? är tacksam...
Svar
3
· Visningar
832
D
Islandshäst Hej Köpte ett dräktigt sto direkt från island i höstas. Min kontaktperson trodde hon skulle få föl i juni. Jag har inte gjort någon...
Svar
1
· Visningar
1 119
Senast: Dragonora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka