Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Hjälp/tips önskas. Får inte riktigt till det i galoppbytet. Får nog gå tillbaks till början tror jag. Galoppfattningar, flytta...
Svar
1
· Visningar
1 053
Western Var inne på en hemsida och fick se att de hade rea på mycket prylar, bla boots. Vad tycker ni om dessa...
Svar
4
· Visningar
1 354
Senast: qtrsforpleasure
·
V
Western Tänkte vara med på en tävling å testa detta. Vilka "hinder" kan man råka på? Det står ju inget direkt om det i regelboken å jag vill ha...
Svar
7
· Visningar
1 107
Senast: Sellan
·
Trav Äntligen har jag kunnat sätta igång min lilla ponny igen efter att hans hovar varit ömma pga hovböld o inpackningar i alla fötter. Nu...
Svar
13
· Visningar
1 966
Senast: ameo
·
N
Övr. Grenar hejhej. har en polsk arab som jag nyligen ridit in. hon skulle skickas iväg till galoppen i tyskland, men fick problem med...
Svar
1
· Visningar
867
Senast: Galore
·
D
Hoppning Hej alla, kan någon säga mig om man får tävla på detta bett det är bettet som de kallar FULLCHEEK (nedanför) på ponny i grenen... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 497
Senast: My Beauty
·
Islandshäst Vad skulle ni göra i mitt läge? Jag har en 7-årig femgångsvalack som heter Vidar. Jag kämpar och kämpar med honom men tycker inte att vi... 2
Svar
28
· Visningar
3 216
Senast: Skrauti
·
Övr. Grenar Såg på nätet att det hålls en kurs i Göteborg för blivande amatörryttare. Vad är att tänka på? På Jägers underkändes visst rätt många...
Svar
3
· Visningar
1 103
Senast: Ninniw
·
Övr. Grenar Hej såg ni Dubai world cup.?
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: Isthar
·
Distans Jag rider islänning men jag tror att detta är ett lite bättre forum att fråga i. Hur lägger ni upp intervallträning? Hur ofta...
Svar
7
· Visningar
1 237
Senast: Sandra_93
·
  • Låst
Dressyr Vilka är momenten i en LC och Vad e de i LB för unghäst...???
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Murray
·
K
Trav Hambofavoriten Mr Pine Chip har ju som bekant köpts till Sverige och gör avelsdebut i år. Med en massiv reklamkampanj som för tankarna... 2
Svar
23
· Visningar
3 005
Senast: appendix
·
T
Islandshäst Någon som har en avkomma efter denna hingst, har ridit honom, sett honom på avelsvisning, har hanterat honom? Glokullur frá Þvera vet...
Svar
2
· Visningar
1 637
Senast: Marica
·
K
  • Låst
Dressyr När jag red igår använde jag graman i början. Ponnyn har inte gått så mkt "ren" dressyr sista tiden så jag hade inga förväntningar... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 713
Senast: Estivuz
·
Dressyr Jag är verkligen fruktansvärt nyfiken på hur min storhäst skulle reagera på detta träns, särskilt som jag är väldigt säker på att hon... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 360
Senast: Victovie
·
S
  • Låst
Dressyr Jag har aldrig ridit en häst förut som har formen bakom lodplan och har inte direkt någon lysande lösning nu när jag hamnat i denna... 7 8 9
Svar
166
· Visningar
13 386
Senast: fejko
·
Western Nu har jag äntligen fått ordning på bilderna på mina criollos den bruna skäcken är min resten är såna som funnit/finns i Holland men dom...
Svar
14
· Visningar
1 784
Senast: Gordon
·
P
Körning Här inne på körforumet? Det är ju dött som i graven nu ju. Många av dom som alltid var här har ju bara försvunnit. Varför? :confused... 2
Svar
20
· Visningar
2 202
Senast: loch
·
S
Western http://www.youtube.com/watch?v=k2u3K7rj1y8 inte så mkt riden, har mestadels stått. han är/var i viloperiod så vi galloperade inte...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: Sellan
·
Fälttävlan Vart kan man läsa om det??? :confused: Hittar inte... Vad är det för grund? Naturbruk eller natur eller...? Har varit inne på...
Svar
5
· Visningar
1 425
Senast: NovaAngel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka