Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Hejsan Eftersom tjejen som hade bommarna i stallet har flyttat och tagit med sig bommarna så tänkte jag köpa nya. Men vart finns det...
Svar
8
· Visningar
6 330
Senast: Candlegirl
·
Hoppning hur långt har ni kommit med era 02:or och vilken stam har dem??:p har de haft skador hur högt ska ni tävla i sommar??? frågor som jag...
Svar
11
· Visningar
1 170
Senast: Miss Sixty
·
Distans Hej, jag har köpt en snart 4-årig arab som jag har problem att hitta sadel till. Han är lite för tjock nu och kommer ju även att ändra...
Svar
3
· Visningar
1 179
Senast: Camilla_H
·
M
Distans Efter några år som arrangör så flydde jag ansvaret:love: och red istället. Måste säga att Berga har en lugn härlig atmosfär som gör att...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Noteca
·
Western Vi börjar med dag 1, clinic: Förmiddagspass, efter gemnsam uppvärmining med böjning, ställning och flyttning så delades vi in i grupper...
Svar
10
· Visningar
1 184
Senast: Sellan
·
Dressyr Provade en wintec 500 dressyr på min häst, men röda järnet i (wide). Bomvidden tyckte jag var bra, men dock var sadeln för böjd. Är sen...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Tussilago
·
A
Hoppning Hur förbereder du dig dagen innan du ska tävla? Hur rider du? Hoppar du? Gör du något speciellt ex. tvättar eller flätar hästen? Gör du...
Svar
19
· Visningar
1 526
Senast: My_08
·
T
Dressyr Har ett hblsto med RAK KORT BRED RYGG Å KNAPPT NGN MANKE.Vilken sadel kan ligga bra?,problemet är,i trav å galoppjobb på volter åker de...
Svar
2
· Visningar
702
E
  • Låst
Dressyr Hej hopp. Jag har en importerad ponny som var tanig och bening som ingenting då hon kom till Sverige (i början på -06). det var tänkt...
Svar
3
· Visningar
1 085
Senast: Gwaeron
·
Western Hehe jaa nu har jag velat nästan klart, är detta dugligt på westerntävling? (det är blusen jag e osäker på) Det är westernboots jag...
Svar
16
· Visningar
1 368
Senast: ricca
·
I
Övr. Grenar Hur kan man behandla hästar på detta viset?:cry: :confused: Varning för hemsk film. http://www.youtube.com/watch?v=CFQYHuVihZw
Svar
14
· Visningar
1 173
Senast: jerseyko
·
Dressyr Hur lång tid ska man planera per start för en LC:2 dressyr? HUr lång tid på en LB:1?
Svar
5
· Visningar
4 893
Senast: Keltic_Salinero
·
M
Hoppning Idag hoppade jag lite små hinder på ridbanan och vill ha kommentarer på dessa otroligt konstiga kort.. jag höll på att skratta ihjäl mig...
Svar
11
· Visningar
1 359
Senast: EQL
·
Western Hejsan, jag är helt borta i western.vrlden. Har ingen aning om vad som är fram och bak på en westernsadel i princip. Och nu är det så...
Svar
12
· Visningar
1 325
Senast: ranchamit
·
D
Western Min unghäst har kommit :devil: på att jag åker av när han bockar. Nu måste jag helt enkelt börja sitta kvar så han slutar med...
Svar
12
· Visningar
5 671
Senast: ranchamit
·
S
Western I'm a American livi'n in Schwitserland i i'm instructor for 35 yers and run a cowboyschool and a Ranch here. I talk a litle Swedish so i...
Svar
15
· Visningar
1 361
Senast: _Eva_
·
Distans Ja ni som har distanshästar tränar ni någon annan gren med hästen eller är det enbart distans som gäller? Tänkte på en tjej i mitt...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: neywaz
·
L
Tävling Jag har en liten frågan. Det går ju att lösa licens via internet men går det att göra ägarbyte på hästlicensen via internet?
Svar
4
· Visningar
2 269
Senast: alice
·
Dressyr Jag har för närvarande min County Competitor (92:a, Fit 4) på Elvira, men den ligger inte helt perfekt på henne. Den är något för svängd...
Svar
16
· Visningar
2 140
Senast: flashlight
·
M
  • Låst
Distans Hej alla glada! Hörde att det var bra ritt igen på Berga idag! :bump: Vill bara gratta stallkompisen som debuterade idag och...
Svar
1
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka