Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning får man tävla i dressyr och hoppning på det? Ponny:confused:
Svar
5
· Visningar
783
Senast: iiiiina
·
K
Hoppning Får man ha nosgrimma med utsmyckning på tävling? Har försökt kollat vad som gäller men inte hittat svar på det någonstans. Någon som...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: Knut
·
R
Western Vad är igentligen roll backs??? :confused: Mvh Malin :d
Svar
15
· Visningar
1 173
Senast: roping-malin
·
Western Jag funderar på att vara med i min klubbs western allsvenskans div II lag. Men är även sugen på att kanske vara med på nån B-tävling...
Svar
5
· Visningar
749
Senast: Kickis
·
Western Har faktiskt sett det i helgen, en ryttare hade silverfärgade gummisnoddar till sin bruna häst och det var ganska läckert:) Men jag vet...
Svar
3
· Visningar
1 149
Senast: qtrsforpleasure
·
3
Hoppning om du vill få hästen ordentligt välvd över hinder, jobba på ryggmuskulaturen och gymnastisera din häst vad hade du valt att gör ur...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: 333
·
Fälttävlan Behöver lite tips, råd och peppning från andra som har/har haft problem med att få sin häst att gå i vatten. Min häst gillar inte ens...
Svar
7
· Visningar
1 106
Senast: Karen
·
Fälttävlan Snodd från dressyr... Om du skulle betäcka din fälttävlanshäst vem skulle du då betäcka med? Nu struntar vi i eventuellt fel kön... 2
Svar
36
· Visningar
3 120
Senast: roslagen
·
Islandshäst Vet ej om denna får ligga här?? Men jag söker en sådan där gjutjärnsskylt där en islandshäst står på en pinne och under hänger en skylt...
Svar
5
· Visningar
1 855
Senast: Joka
·
M
Hoppning Jag letar storhäst att ha och gå över till medans jag har min D-ponny kvar men då kan vi inte köpa en speciellt dyr häst..:crazy: Nu...
Svar
18
· Visningar
1 984
Senast: midnight surprise
·
Y
Hoppning Jag hoppade nyligen för första gången i mitt liv på min ridskola. Det har tagit ca. 2 år innan vi fick hoppa, och under den tiden har vi...
Svar
8
· Visningar
872
Senast: annah0j
·
T
Hoppning Jag har en mycket stark och pigg c-ponny (new forest) och när jag hoppar drar hon jätte mycket hemma men inte på tävlingar har provat...
Svar
15
· Visningar
1 133
Senast: MissOnly
·
Western Jag håller på och rider in min unghäst och börjar känna mig sugen på att börja rida western. Jag rider in henne enligt PNH med hjälp av...
Svar
10
· Visningar
1 135
Senast: Fragile
·
Övr. Grenar Vad är det egentligen? Finns det någon förening? Var hittar man tävlingar och tävlingsregler? 2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 107
Senast: Galapago
·
B
Western Hoppas ni förstår vad jag menar, men är 15,5" i westernsadlar samma som 15,5" i ''vanliga'' sadlar? :confused:
Svar
2
· Visningar
924
Senast: moonlightjoy
·
Ï
Western jag har tänkt börja lite smått med western, men jag vet inte vart jag ska börja. hade velat prova lite själv först, innan jag börjar...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: Solafekub
·
S
Hoppning Ja, så var det dax för första lokala tävlingen!!! Fjärilarna i magen kommer fram lite då och då... Var ett tag sedan jag tog mitt gröna...
Svar
12
· Visningar
1 125
T
Dressyr Igår red jag en lektion för min tränare igen. Då sa hon att min väntra stigbygel såg kortare ut. Hon trodde det var för att jag satt... 2
Svar
32
· Visningar
2 273
Senast: Tebazz
·
Körning Jag har en sköthäst som jag ska börja köra igen men ägaren har tyvärr inte tid längre.Man behöver vara två för han kan ``få för sig lite...
Svar
11
· Visningar
1 368
Senast: Underbar
·
R
Trav Denna tråd kanske försvinner ögonaböj men vad sjutton heter butikerna inne på Valla (ja, jag har sökt på nätet utan lycka) och säljer...
Svar
13
· Visningar
2 501
Senast: roslagen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka