Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Tävling heelt onödig tråd jag vet, men nu har jag panik för några veckor sedan skrev jag ut ett papper från ridsports hemsida, på pappret...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Ylva
·
Dressyr Har fått min sadel stulen lagom till jag skulle sälja hästen, och nu hjälper jag den nya ägaren att leta en lämplig sadel eftersom han...
Svar
10
· Visningar
1 256
Senast: fjordtokan
·
L
Hoppning Hejsan.. Vet inte riktigt om detta hör till denna avdeling men. Jag har en häst på 155cm.. och jag skulle gärna vilja mäta ner henne... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 873
Senast: sofiaspel
·
Dressyr Bomvidd 29 i Morris & Nolan sadlarna vad motsvarar det? Är det normal eller smal?
Svar
9
· Visningar
2 263
Senast: M-Meduza
·
K
Distans Möte inför årets SM på simlångsritten så kom diskussionen upp om när prisutdelningen bör ske. Det är ju första gången ett SM avgörs på...
Svar
8
· Visningar
1 163
Senast: wearst
·
J
Trav Hej alla glada travamatörer. Idag kom en räkning på service avgift från Sundbyholms travet, trots att jag aldrig utnyttjar...
Svar
18
· Visningar
2 188
Senast: tinafinis
·
Dressyr Kanske låter som en riktigt dum fråga men alla vi dressyrryttare eftersträvar juh att få vara hästar riktigt musklade och fina så dom... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
21 471
Senast: Equiform
·
I
  • Låst
Dressyr Har hittat en dressyrsadel vid märke Cavaletti på annons. Någon som kan berätta någonting om den sadeln. Är det ett bra märke, hållbar...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: sweep
·
Hoppning Ska införskaffa en ny sadel till min häst. En hoppsadel. Ska ta ut sadelutprovare, men tänkte se vad ni säger. Han är väldigt kort i...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Ireland
·
Distans har en del funderingar på att börja rida med renskinn helst till giggen, vilket han är ganska känslig i huden, fungerar det att ha under... 2
Svar
21
· Visningar
4 437
Senast: skojskrot
·
F
Körning Passar färgen på denna sele mitt lilla ök? Kan den tänkas passa denna häst? Han är lite rödare.
Svar
10
· Visningar
1 126
Senast: pufffan
·
E
Western Hej! Jag letar efter ett nytt huvudlag åt min häst och vill då även köpa tyglar i matchande färg. Jag har kikat i många webbutiker...
Svar
5
· Visningar
965
Senast: Eeiram
·
M
Trav Sitter här och funderar över min gamla märr. Betäckte henne förra året med Peace On Earth men hon tog sig inte efter 2 försök och hade...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: Carolrita
·
S
Western Har ngn av er en Continental Sadderly ? vad tycker ni om den sadel?
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Lenita
·
H
Fälttävlan Någon mer som rider fullblod och har något kul fälttävlands minne att berätta om? 2
Svar
23
· Visningar
2 175
Senast: hasselby
·
Dressyr Har en grej som jag funderat på ett tag som jag tänkte presentera. Jag har en häst som är stor, sent tagen, överbyggd, rakhasig samt med... 2
Svar
38
· Visningar
2 823
Senast: Malinigbg
·
Hoppning Såg att Flyinge löst liscens för Laptop i år. Det frysta ska tydligen vara av bra kvalitet.
Svar
3
· Visningar
859
Senast: KickiH
·
D
Islandshäst Hej!! Fick hem min bomlösa i torsdags och nu har jag provat den hela 2 ggr.. :) I tordags åkte jag upp till stallet o provred med...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Dezz
·
S
Western Undrar ifall man stressar djuren (kossorna) mycket i boskapsgrenarna, t ex working cowhorse och cutting? /Sara :d
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Cold Town
·
G
Distans Pratade länge och väl med en god vän som föder upp araber om ston med tävlings meriter och fortsatte sedan funderandet när jag tog en...
Svar
18
· Visningar
1 950
Senast: Gizoba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka