Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Western Säkert världens dummaste fråga, men jag är ny inom westernridningen.. När man tittar på westernprylar finns det alltid en massa olika...
Svar
10
· Visningar
1 298
Senast: tirnanog
·
E
Western Dregglar rejält över HH katalogen på nätet:) Men priserna är ju inte av denna värld? Tycker att färgerna är väldigt svåra också, mycket...
Svar
7
· Visningar
1 283
Senast: lundborg
·
P
Hoppning Ska vara en future factory utagning på jfk. Är osäker på om jag ska anmäla mig. Kan någon som vet berätta mer om det? HUr går det till...
Svar
18
· Visningar
1 960
Senast: Prestige_
·
P
Trav Om en häst ägs av tre personer o ett avtal skrivs men företrädaren har inte godkänt detta är det giltigt då? Jag menar det är ju...
Svar
12
· Visningar
1 424
Senast: Piavik
·
B
Western Jag undrar om någon har synpunkter på hur Westernreportage gick från en bra start på ett par sidor till egentligen INGET alls...
Svar
8
· Visningar
1 494
Senast: bonefish
·
C
Tävling Hej, jag ska mäta om min nu 5-åriga ponny, 6 nästa år . Om jag förstått rätt behöver jag kontakta 1 mätman + veterinär ? Undrar om detta...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: tenfore
·
R
Western Har nu länge funderat vilken färg som är vilken. När man läser om en quarter och det ex. står bay som färg, vad är då den färgen "på... 2
Svar
35
· Visningar
9 397
Senast: Rolle
·
G
Trav Hej alla travfolk jag bara undar hur håller ni er varma under denna kylan. Som vad har ni på fötterna o.s.v
Svar
9
· Visningar
1 248
Senast: Salandge
·
K
  • Låst
Övr. Grenar E det några av er som är intresserade av arabhästen och deras utstrålning som gärna visar upp dem på utställningar... Själv sköter jag...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: ullo
·
D
Hoppning har längden på hoppryttaren någon betydelse för hur bra den kan prestera? är själv 178 cm, borde man vara kortare än så som hoppryttare... 2
Svar
26
· Visningar
2 638
Senast: landys
·
Trav Kallblodslandskampen i Östersund läggs ner. I stället ska STC arrangera två nya kallblodslopp i Eskilstuna och Solvalla. - Jag är...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: Mehl
·
Tävling Får man tävla en ponny som är 3,5år i någon gren/klass? 2
Svar
24
· Visningar
2 107
Senast: Kamikazepiloten
·
M
Trav Vad är det som händer egentligen? I början så var det väl inget mer än tillfällighet men nu känns det som att man ser dom senaste åren... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 787
Senast: Silkisif
·
K
  • Låst
Dressyr Jag har ett problem, min medryttarhäst lyssnar inte ordentligt. Varken på skänkel, röst eller hand. Hon har gått MSV hopp och är 11 år...
Svar
1
· Visningar
740
N
Islandshäst Hur vill ni att era hästar ska vara? Pigga och framåt med en enorm motor och vilja och som kan busa till det lite ELLER en seg häst med... 2
Svar
27
· Visningar
3 019
Senast: Nillo
·
Western Min häst har problem med höger galopp när vi rider ute.. Hon fattar endast vänster galopp.. När vi jobbar på bana eller volt så tar hon... 2
Svar
34
· Visningar
2 695
Senast: lady_mike
·
H
Dressyr I klubbmästerskap så ska ju alla få starta på sina villkor, men eftersom det ändå är lättare att starta LC än LA så funderar vi på om...
Svar
8
· Visningar
1 171
Senast: PowerGrace
·
N
Dressyr Om man har en häst som kan piaff hur ska man då göra för att få den att gå i det? Lägg gärna in filmer! 2
Svar
23
· Visningar
2 656
S
Hoppning Vart har han tagit vägen? Har inte sett eller hört något om honom på länge.. Är han inte med i världscupen längre?:eek:
Svar
14
· Visningar
1 474
Senast: swe
·
A
Distans Jade tillhör det översta skiktet i distans, som vi alla vet! Hon har nu som grädde på moset (trots sin aktningsvärda ålder) varit på...
Svar
3
· Visningar
1 219
Senast: neywaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka