Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Körning Idag så är jag så glader. Pojka va förbi ena runde i går. Då frågade dom om vi int kund fire julen här hoss mig. Det var så länge sedan...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: åke
·
S
Körning Jag har börjat smygläsa på er sida. Håller mest till på Islandshäst annars. Har en Islandshäst som jag körde in för några år sedan, men...
Svar
8
· Visningar
957
M
Hoppning Har ni er planering klar för nästa år? Jag har en en plan hur min ska se ut, men mycke kan ju hända, både till det bättre och sämre...
Svar
13
· Visningar
1 214
Senast: karatefisken
·
S
Dressyr Ja, en liten fråga i all välmening bara. Ofta när man ser människor som tävlar dressyr och rider i trav, så lutar de sig jättemycket... 2
Svar
38
· Visningar
3 980
Senast: blohme
·
Körning Hej alla körnings vänner.helt ny på denna sida men då jag skaffat mig en ung friser så vill jag gärna köra in henne. Jag körde mkt när...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: charmant
·
B
  • Låst
Dressyr är de någon som kan hjälpa mej att förstå dressyren lite bättre? jag har ett varmblod och jag skulle vilja börja tävla i lite dressyr...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: break_a_leg
·
Körning Ska köpa mig en liten shettis! Och när jag letade runt lite läste jag en annons om en som har kört in sina 1 åriga shettis! Är inte det...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: Royal_724
·
H
Western E nybörjare inom westernridningen, behöver klippa min häst.. Men hur? Finns det något snyggt alternativ inom western eller kör ni med de... 2
Svar
22
· Visningar
5 948
Senast: CorallaLover
·
A
Western Vår qh är inte tidigare riden m bosal men vi ska nu vänja henne med det nu pga hennes känsliga mun . Hur är din erfarenhet att rida ...
Svar
6
· Visningar
1 438
Senast: Anneli
·
Tävling 1. Vad gör era klubbar för er som tävlingsryttare? 2. Vad vill ni ha ut av er klubb? 3. Vad tycker ni att klubben ska göra för...
Svar
18
· Visningar
1 558
Senast: Lancet
·
M
Distans Maria Hagman-Ericsson vann igår en 16mils tävling i USA på en häst hon red i uppdrag åt Tracy Webb. Det var en tuff bana och de startade...
Svar
10
· Visningar
1 391
Senast: karingadde
·
Distans http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=690445 Måste bara höra med övriga distansryttare som ju tillbringar ganska mycket tid i... 2
Svar
30
· Visningar
4 259
Senast: Tezzan_83
·
Körning Finns det överhuvudtaget bra reflexer till seldon? Jag menar där knäppningen på reflexen fungerar som man önskar. Har använt olika... 2
Svar
20
· Visningar
2 117
Senast: Alazan
·
M
Trav Har det någongång i världshistorien funnist käktvång även i voltstart? Hamnade i diskussion på gnägg :rofl: Jag är ju trav-född...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: solros
·
Western hehe är dum jag vet:confused: , men jag är ny på westernsadlar och funderar hur jag ändrar på dom så de blir längre eller kortare, inget...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: cowgirl81
·
D
Islandshäst Hej! Vet inte om det finns en sån här tråd .. Jag har sett tölt filmer galopp filmer och massa annat.. Så det hade varit kul att se... 2
Svar
38
· Visningar
3 943
Senast: _Diddl_
·
Western Min vän Quarter4ever hjälpte mig första gången jag öht skulle rida i min westernsadel. Iom att den ska ligga längre bak (?) än en...
Svar
8
· Visningar
1 000
Senast: Koppen
·
S
Trav Hej.. Jag har precis köpt en trav häst efter Indus och undrar hur man går tillväga om man vill att nån ska testa henne på bana eller så...
Svar
4
· Visningar
1 314
Senast: Snurrfian
·
G
Distans Verkar som om VM 2008 kommer att gå i Malaysia. FEIs Tekniska Kommité har tydligen givit "conditional green light" efter en testtävling...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: Gizoba
·
Körning Äntligen har jag kommit igång! Har väntat sen globuss kärran pajjade för 1,5 år sen, på att komma igång med körningen och förra helgen... 2
Svar
26
· Visningar
3 574
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka