Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Körning Igår kväll så for ene pojka förbi med sin familj. Han har två barnungar. Han sa att han skull kike lit på om datoren fungerade som den...
Svar
15
· Visningar
1 687
Senast: tirnanog
·
Hoppning På måndag ska jag hålla i framhoppningen på min träning för två stycken, skolprojekt. Så jag vill gärna ha tips på vad man kan göra...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: Thokkadis
·
Trav Finns det inte huvudlag i stl cob att köpa? Har kikat runt men inte hittat...:( Har en häst där full storlekarna inte...
Svar
17
· Visningar
1 393
Senast: Zandrah
·
A
Dressyr Alltså jag har en nordsvensk, som jag är lite intresserad av att i framtiden börja tävla lite dressyr på. Jag är inte intresserad av att... 2
Svar
24
· Visningar
1 955
Senast: LillaGeisha
·
N
Hoppning Satt och kollade på FEI på TV när jag var i Värmland senast i slutet av oktober ungefär. Fick syn på en helt underbar häst. En...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Nelya
·
Hoppning Jag har fått " oxer skräck":crazy: ! Rätt upp stående hinder är inga som helst problem att hoppa. Men så fort jag ska hoppa en oxer så...
Svar
11
· Visningar
2 196
Senast: caliber
·
Dressyr Har varit iväg två gånger nu och tränat dressyr på Limman och vi har redan haft ordentliga aha-uppleverlser bägge gångerna. Jag trodde...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: orion_x
·
Hoppning Äntligen!! Helgen 9-10 dec ska jag på hoppkurs i Bålsta igen, det ska bli så kul!!! :bump: Jag har blivit så fånigt skraj för att...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: Chappe_
·
P
Körning Hej mine venner. Jag har en sådanner elendig värk i mine knän så det går int att sove. Jag tänkt att jag kiker in här lit. Det går ett...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: åke
·
Körning Hörde hovklapper ute på gatan och då jag bor i en vindslägenhet så kan jag inte titta rakt ner på gatan. Klappret försvann och jag...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: åke
·
B
Övr. Grenar Hej! Jag har precis börjat lite med galopp och tycker det är väldigt roligt! Jag undrar mest om man kan använda vanliga ridskolehästar...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: Seha
·
I
Distans Är ett kartfreak, men har ingen susning om vad man kan hitta på nätet i form av kartor. Kan sitta timvis med gröna kartorna framför mig...
Svar
14
· Visningar
1 839
Senast: lingon_barino
·
C
Dressyr Hej! Vet inte om tråden ligger helt rätt men den får väl flyttas annars! Tänkte mest höra lite olika åsikter om vilka bett man bör...
Svar
15
· Visningar
1 620
Senast: cosmopolitan
·
M
Western ´hej alla! En fråga till er nu. Jag har köpt en vbl valack på 6 år. han har vart ridhäst i ca 3 år men han har bara gått då och då...
Svar
6
· Visningar
1 195
Senast: maja_70
·
B
Hoppning ja, de flesta undrar varför jag ska hoppa en häst som knappt galopperar.. men jag lägger ut lite filmer så kan jag få lite feedback på... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 608
Senast: blohme
·
Hoppning Idag hoppade jag på min häst och det gick väl både bra och dåligt. Hade själv vissa problem med att inte ställa mej för mkt upp i hoppet... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 967
·
Western Är i hästtrailer köpar tankar och funderar på en sån med sadelkammare. Men jag tycker de ser så små ut och verkar bara passa till...
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: Mizze
·
L
Dressyr Hej kära dressyr-folk! Jag undrar följande: I träning övar jag ibland öppna & sluta i galopp. Tycker att det samlar hästen på ett... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 045
Senast: flashlight
·
Z
Islandshäst Vad tycker NI man ska satsa på inom aveln av islandshäst? Det är just nu en fråga som klyver islandshäst-världen i 2 delar...
Svar
15
· Visningar
1 488
Senast: annax
·
F
Hoppning nå va tycks om min häst teknik? bilderna e från filmer dålig kvalite tyvär... vore skoj me många svar.. jag vet me mej att ja...
Svar
19
· Visningar
1 422
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka