Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Western Måste ju lägga ut den igen ifall någon missat.....:smirk: Kan ta en bra stund att ladda och sätt på högtalarna! :bump... 2
Svar
25
· Visningar
3 485
Senast: Tronspira
·
Trav I senaste loppet tyckte kusken att jag skulle sätta på en murphybländare då hon bröt lite i kurvorna. Hur fäster man en sådan, den...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: juvelen
·
N
Dressyr En i mitt stall rider på kandar praktiskt taget hela tiden. Ska man inte variera så hästen får ridas lite på "vanligt" bett med? Eller...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: Pirat
·
M
Trav ja, då va de dags för breeders crown på färjestad för 4-åringarna.. vem vinner tror ni? Hingstarna och valackerna 2140 auto 1...
Svar
19
· Visningar
1 672
Senast: Seabrook
·
Tävling ja vad krävs det för att ta upp en ponny i hästklasser (lokala klasser ) satt o funderade på d häromdan då jag börjar få ordning på min...
Svar
12
· Visningar
1 464
  • Låst
Trav Jaha..Nu har ju då mina barn (hrm... för inte var det jag:angel: )gått och köpt sig varsin russunge direkt från Lojsta Hed. Snacka om... 2
Svar
27
· Visningar
3 161
Senast: ameo
·
G
Islandshäst Har en liten fråga...Min häst brytet av rätt fort när man galopperar och vill liksom inte fortsätta. Spelar ingen roll hur mycket man än...
Svar
14
· Visningar
2 114
Senast: Svalan
·
Western Det vore kul att veta lite grann, jag är ny inom denna gren och vill såsmåningom börja tävla med min ponny men jag vet totalt INGENTING...
Svar
8
· Visningar
1 584
Senast: Mirre
·
Hoppning Då så många gav mig goda råd och tips på möjliga orsaker till min hästs milt sagt störda beteende i hoppning, så tänkte jag att jag...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: kopparberg
·
M
Trav Min nya häst slår sig på armbågarna när han går riktigt fort självklart har han armbågs skydd när han går fort och startar.(eller ja han...
Svar
3
· Visningar
1 975
Senast: molle2
·
Körning Se rubriken? Har ni några kransar att rekomendera?
Svar
10
· Visningar
1 375
Senast: _L_
·
L
Western jag tyckertyglarna känns för långa, för de släpar i backen. Tips? finns det någon regel för hur långa de ska vara, eller kan man korta...
Svar
4
· Visningar
1 244
Senast: BonRaiz
·
Trav Är det många här som har "problem" med att era travhästar springer med huvudet i vädret när ni kör? Och på så sätt inte jobbar som de... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 175
Senast: Zandrah
·
Hoppning Vad ska jag ha för avstånd om jag ska sätta upp en kombination där jag ska trava in och ta ett galoppsprång och sen hoppa ett räcke...
Svar
7
· Visningar
1 299
Senast: Legacy
·
Hoppning har funderat lite på min polle idag första gången jag såg honom hoppa... då inte jag sitterpå förstoss utan slängde upp en stallkopis...
Svar
12
· Visningar
1 097
Senast: Legacy
·
S
Dressyr Jag har en fråga om dressyr vad man ska rida på för bett? Alltså vad man ska rida på? I de olika nivåerna? Kan man rida på "vanligt...
Svar
5
· Visningar
983
Senast: Sippus
·
C
Dressyr Är det någon som råkar ha några program i närheten och har lust att kolla vad det är för maxpoäng i LA3 och LA6??
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Choklad
·
Trav ja som rubriken lyder, rids järvsö faksen?? 2
Svar
20
· Visningar
2 467
Senast: Monté
·
D
Western Hejsan vill prata med folk här i sthlm som rider/ridit elelr ska börja rida western.Jag ska börja rida western med min...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: SaraM
·
Trav Vilka har fått ett gratissystem inför helgen i postlådan idag, bumpa isf :bump: Vilka kommer att vinna degen :d I mitt har dom gjort 3...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: jari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka