Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav (Har sökt på forumet men inte hittat något svar..) Är nybörjare inom travet så jag har mängder av frågor, just nu är det dessa jag...
Svar
5
· Visningar
1 564
Senast: Nominous
·
Trav Kanske dags att ta till alla knep som finns för att få ihop till en matlapp...:angel: :D :D Eller är det detta som kallas...
Svar
16
· Visningar
1 102
Senast: Nominous
·
Trav Blair Burgess och Glidemaster är nu ute efter att ta hem det "tredje benet" på Yonkers Raceway. Han vann ju "Hambot" och Kentucky...
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: Takpanna
·
F
Dressyr Hur gör ni när ni får ert protokoll efter ritten och ni inte har samma åsikt som domaren om er ritt? Blir ni sura å skyller på att... 2
Svar
33
· Visningar
2 419
Senast: Tramptass
·
A
Distans Hej jag undrar om det finns någon distans klubb i västerbotten? Jag har läst om distans och är väldigt intresserad av att pröva. Har ett...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Litenvit
·
W
Körning Tänkt lämna iväg min tinker på inkörning men undrar vad A-B-C står för.
Svar
13
· Visningar
1 297
Senast: åke
·
Dressyr Kan väl vara bussiga o avlägga rapport ikväll- avis:o Oxå jmfa hur de tyckte att ritten var i sin känsla o i domarens ögon. Heja... 11 12 13
Svar
256
· Visningar
21 793
Senast: Narcissa
·
S
Western Hejsan Kan någon förklara för mig vad alla menar med t ex 16''?
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Bill
·
L
Körning Mitt shetlandssto drar väldigt mycket!! och gapar när man håller emot! hon är väldigt stark och pigg! börjar bli lite jobbigt i...
Svar
15
· Visningar
1 444
Senast: linneaforss
·
J
Dressyr Har läst en del trådar i ämnet, någon tråd t o m urartade för att någon vågade kalla sig rutinerad utan att kunna rida på rätt sittben -... 2
Svar
28
· Visningar
2 230
Senast: Jeeves
·
Trav Söker med ljus och lykta efter en ny (eller begagnad) montésadel. JAg har en av billigt märke som jag inte gillar. Ni som har testat... 2
Svar
27
· Visningar
3 953
Senast: Jaba
·
S
Western Hej igen, angående min sadel fråga förut till för fjording så undrar jag om ngn har nån erfarenhet av denna sadel, det är en syntetsadel...
Svar
9
· Visningar
2 010
Senast: minternet
·
Trav 04:orna har ju en tråd, då måste faktiskt 05:orna oxå det. Vad gör era nu? Är de satta i vagn? Börjat gå fort? etc. 2
Svar
30
· Visningar
2 257
Senast: YaHilweh
·
M
  • Låst
Dressyr Jag , Amanda , ska tävla imorgon :eek: Jag har inte tävlat på typ 2 år och hästen ja ska tävla har jag ridit två gånger innan :o hehe ^^...
Svar
3
· Visningar
785
M
Islandshäst Då tråden om de riktigt gamla islandshästarna togs bort så startar jag en ny som förhoppningsvis får vara kvar.;) Jag menar då hästar...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: Boj
·
Islandshäst Har haft mitt sto ett och ett halvt år, och då jag fick hem henne hade hon inte töltats alls av förre ägaren. Jag har ägnat det senaste...
Svar
15
· Visningar
1 264
Senast: cristobal
·
Islandshäst Hur skulle det bli? Jag känner att jag har tröttnat på ridningen allt mer nu under året som har gått. Ridningen känns inte alls rolig...
Svar
9
· Visningar
1 378
Senast: Gazzan
·
Fälttävlan Jag har köpt en släkting till denna(farmors dotter ;), jag vet att den rids av Carin Clemensson, men jag kan inte styra upp det där med...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: pastejja
·
C
Western skall någon dit, tävla eller bara umgås??, Jag skall ha med min quarter King för miljöträning... Hur kommer detta att gå? :crazy... 10 11 12
Svar
227
· Visningar
15 727
Senast: lakrits
·
Dressyr Fick ett tips av en bekant att en utländsk kändistränare skulle komma till ett ridhus rel. nära mig. Eftersom jag kollar på allt, så... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 717
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka