Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Western http://www.spha.se/ Vad tror ni om det? 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 206
Senast: tifo
·
L
Fälttävlan Vilka typer av hinder kan förekomma i fälttävlan? Lite svår fråga kanske :crazy:, men säg något hinder! Jag ska kanske börja med FT och...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: LilleSkutt
·
N
Övr. Grenar Jag håller på med en uppsats i skolan, om hurvida galoppsporten är en överklass-sport eller inte, och det vore väldigt intressant att...
Svar
6
· Visningar
1 652
Senast: Korpen_
·
Hoppning Ikväll ska en kompis och jag iväg och löshoppa hennes häst! Nu undrar jag vad de ska vara för avstånd?? Mycket tacksam för svar :angel:
Svar
9
· Visningar
1 047
Senast: _Ida_
·
Hoppning När man ser bilder här så saknar det oftas en vettig markbom. Är det för att folk inte vet vikten av en markbom? Eller vad beror det på... 2
Svar
21
· Visningar
5 183
K
Trav Men jag började fundera på om det bara är jag som föjer avkommor efter mina ston, och deras avkommor, även om det inte är jag som är...
Svar
7
· Visningar
843
Senast: Konie
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 579
Senast: ghost
·
S
Tävling Nån som vet när det kommer nya TR? Har hört både från 1 januari och från 1 april.
Svar
2
· Visningar
786
Senast: shampiz
·
Tävling Jag anmäler till en tävling vars anmälningar stängs låt säga den 1 december. Den 5 november stänger klubben anmälan pga många anmälda...
Svar
18
· Visningar
1 595
Senast: tictac
·
Tävling För att tävla regional, hur fixar man det och vad kostar den? Ska vara med på en tävling i början av januari, kan man fixa min licens...
Svar
7
· Visningar
879
G
Hoppning På "min tid" när jag tävlade ponny hoppning så tävlade man i Ld, Lc, Lb osv men när man hör någon tävla nu i alla fall på stor häst så...
Svar
10
· Visningar
1 472
Senast: Lilla_Millan
·
  • Låst
Dressyr Är väldigt osäker på vart denna tråd ska ligga, men jag provar här.. Hur gör man när man ska räkna om dressyrpoängen till procent?
Svar
4
· Visningar
4 790
Senast: Oliven
·
Western Jag står som ensam westernryttare i mitt stall. Visserligen stortrivs både min häst och jag men ibland kan det kännas lite ensamt... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 165
Senast: Bewildered
·
P
Körning Min dotter vill börja med körningen men jag vet absolut ingenting om körning ridningen är min grej. Jag har ringt efter lite och vi ska...
Svar
11
· Visningar
1 255
Senast: nillabjorn
·
A
Körning Nu kommer det en lång tråd som jag hoppats att åtminstone nån orkar plöja igenom och kanske också ge ett gott råd. Till saken är att...
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: Vimsan
·
Western Vet ej om tråden ligger rätt eller om den skulle ligga under utrustning, men eftersom det handlar om westernsadlar så kanske den passar...
Svar
7
· Visningar
1 208
Senast: Lauri
·
»
Övr. Grenar Jag är lite osäker på vad denna tråd ska ligga men den handlar mestadels om galopp så jag hoppas den stannar här. Under lovet hjälpte...
Svar
8
· Visningar
1 603
Senast: Genberg
·
J
  • Låst
Western www.lillgarden.com innehåll. längst ner under "ponny" bilder på oss. säg vad ni tycker och varför. samt om man skall ändra ngt...
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: tifo
·
Western Hur är dem i psyket, och att hantera, rida och så? Dem fåtal quartrar jag träffat har varit väldigt trevliga och lugna. Men nån... 2
Svar
36
· Visningar
3 043
H
Dressyr Min häst blir ganska ofta stel i vänster galopp. Ibland är han jätte mjuk och helt perfekt.. Men vissa gånger är han stel som en pinne...
Svar
9
· Visningar
1 383

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka