Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr Jag känner att jag verkligen behöver hjälp! Det har gått jätte bra med dressyren på mitt arab sto. Men jag har ett problem. Som är...
Svar
13
· Visningar
1 048
Senast: Sippus
·
T
Körning ...jag har nu gett upp det här med enaxlad parkörning när jag helt enkelt själv fick erfara hur vingligt, instabilt och farligt det...
Svar
15
· Visningar
1 256
Senast: Pyttis
·
S
Islandshäst För några veckor sedan gick allt jättebra, lilla tjejen hade börjat tölta jättefint och var mjuk och fin i kroppen och lätt i handen...
Svar
17
· Visningar
1 486
Senast: Skuggabaldur
·
Körning tulipan på bemärkelsedan..jag har den äran, jag har den äran att gratulera! Pufffan 91 år idag!
Svar
10
· Visningar
1 140
Senast: _L_
·
K
Körning Ni som kör era araber, kan ni inte berätta om dem och gärna lägga in bilder? Ofta har jag känt mig lite ensam om att köra arab och det...
Svar
6
· Visningar
1 140
Senast: åke
·
J
Hoppning För 2 veckor var jag med om en mindre olycka på hoppträningen och fick en hjärnskakning och lite andra sliter. Ikväll var det dax för...
Svar
6
· Visningar
1 199
Senast: Fidelity
·
H
Tävling Hej jag har blivit av med mitt TR och undrar om någon vet ifall någon annan får rida fram hästen åt en, på tävling typ tränare??:crazy:
Svar
9
· Visningar
7 341
P
Trav :o ny här...fick tips av en kompis om den här sidan. Har ni kul här? Jag sysslar med både kall o varmblodstrav, fuskar lite med...
Svar
16
· Visningar
1 141
Senast: Ambra
·
Trav Red Mile tog upp det i tråden om Björnhistorien. Och själv har jag snubblat över en trist sak. Vad tycker ni är för saker som skadar...
Svar
4
· Visningar
1 203
Senast: Nebraska
·
Trav fick igår tillbaka provet och jag hade bara ett fel på 48 frågor :banana: NU får jag äntligen börja rida montelopp :bump: onödig tråd...
Svar
8
· Visningar
867
G
Islandshäst Har problem med min häst angående bett osv som jag har skrivit om här innan. Han lägger över tungan över bettet & kör man med... 2
Svar
39
· Visningar
3 579
Senast: Anna_
·
D
Islandshäst Hej!! Tastade viktboots bak på minislänning igår o döm om min förvånging när han sprang iväg i klockren tölt.. :banana: Iaf så...
Svar
14
· Visningar
2 110
Senast: Gauti
·
V
Övr. Grenar I galoppvärlden är jag inte så insatt men såg just ett inslag på TV från ett galopplöp. Ryttarna fullkomligt bakade på hästarna med sina...
Svar
12
· Visningar
2 520
Senast: Annika Källse
·
Western Funderar på att köpa ett par westerntyglar till medryttarhästen då de han har nu gått sönder. Är ute efter några billiga, "bekväma"...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: kirin
·
I
Western ... är jag på jakt efter! Sådana som inte går runt hela låret utan man spänner fast dem bara med en rem. Och som inte går ända ner till... 2
Svar
24
· Visningar
2 586
Hoppning Idag fick jag för mig att jag skulle vara med på en tävling i Nybro den 5/11.. men på deras hemsida så stog det att man inte kunde...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Magnus_J
·
P
Trav :bump: hörrni, var får jag tag på skaklar?? har letat runt efter killen som har sulkyverkstad på solvalla men icke sade nicke hitta jag...
Svar
2
· Visningar
1 093
Senast: peppios
·
M
Trav Någon själ som ska till Valla på lördag på B-loppet? :) Spännande och se hur många som anmäler sig med tanke på att Åland är samma... 2
Svar
33
· Visningar
2 794
Senast: misscocacola
·
Islandshäst Är grisepass förkastligt med tanke på hästens hälsa o hållbarhet? I så fall varför? Den kan ju med vissa hästar vara tämligen bekväm... 2
Svar
29
· Visningar
3 587
Senast: cristobal
·
Western japp :smirk: Fortsätter att handla massa saker åt unghästen :o Nu letar jag efter ett par bara tyglar som är dubbelsydda? De ska vara...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: r_freddy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet