Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Hoppning Heejsan! Ska tävla min första "riktiga" tävling om nån vecka och undrar om någon vet vilken kädsel som gäller i lokal ponny hoppning...
Svar
14
· Visningar
1 282
Senast: hopp_o_galopp
·
G
Dressyr Kan jag få några bra tips på att få min lilla ponny lite smidigare i bakdelen,tex; olika övningar för bakdelsvädning, ect Tack på...
Svar
5
· Visningar
908
Trav Vad ska jag tänka på? jag måste ju kunna kvalgränserna, in och utvägning, utrustning häst och ryttare...vad ska jag kunna mer? Övriga...
Svar
11
· Visningar
1 615
Senast: Djurjouren
·
L
Western Hej!Jag har alltid velat pröva på western sen jag blev interesserad av hästar.men jag har ett problem jag vet inte var man kan pröva på...
Svar
0
· Visningar
1 636
Senast: _Linda__
·
Distans Hur många dagar i veckan och hur långa pass?? Har tänkt att göra upp tränings kalender till min häst
Svar
1
· Visningar
989
Senast: Moheed
·
D
Tävling Jag har aldrig intresserat mig för att tävla. Men nu har jag börjat fundera på att det kanske skulle vara kul att vara med i någon liten...
Svar
3
· Visningar
1 351
Senast: tictac
·
Western När ni började rida dem med bett, hur gjorde/gör ni då? Min flicka blir liksom nästan stum i munnen. Vad använder ni för...
Svar
1
· Visningar
795
Senast: Balans
·
N
Hoppning Ja, hur är det på lokala ponnyhopptävlingar. Brukar man få gå banan mellan kategorierna eller bara mellan klasserna? Finns det några...
Svar
4
· Visningar
1 545
G
Islandshäst Hur ska jag göra det? Hur ofta? Och när? Och är det något speciellt jag ska tänka på, bara för att det är just en ísälnning? :)
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: Glada
·
Trav ...När hon kommer upp i tävlingstempo. Hästen har sprungit på löpband i motlut med en kamra ner i lungorna där man såg att det bildades...
Svar
3
· Visningar
1 452
Senast: movgli
·
R
Trav Genom att ha kontakt med travfolk över hela landet så har jag förstått att travet inte bara har ett fack och fikonspråk, även det är... 2
Svar
21
· Visningar
2 768
Senast: peppios
·
A
Dressyr Ja hur tänker ni om det? Tränar ni det och varför, och inte minst, vad skall det leda till? Hur tränar ni? Det här är ett lite nytt...
Svar
8
· Visningar
2 229
Senast: Domenico
·
Z
Körning Håller på att bli tokig (Oki man kan inte bli något man redan är..). Vart ska man beställa en schysst vagn. Säg inte roslagsvagnen. Vill...
Svar
13
· Visningar
1 315
Senast: Znozan
·
A
Distans Snart är det dags för den årliga grenledar/arrangörshelgen. Nedan ser ni agendorna: Arrangörsmötet: * Fastställande av 2007 års...
Svar
19
· Visningar
2 067
Senast: a_schuber
·
E
Western Gör en ny "bilder och filmer på oss westernryttare" som var en mycket populär tråd för ett tag sedan. Så att alla kan visa bilder på sig... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 959
Senast: BonRaiz
·
A
Distans Vad/vem skulle ni vilja höra på årets distansgala? Mina eget val är: * Meg Wade.... * Någon av de som Växjö hade tänkt tex Jack... 2
Svar
20
· Visningar
2 220
Senast: Cleese
·
S
Islandshäst Jag har för mig att Internationella passchampionatet är nästa helg, samtidigt som Stockholmsmästerskapen, kan det stämma? Vart är det...
Svar
4
· Visningar
1 335
Senast: Freyr
·
S
Trav Skriver inte kolik eftersom min häst inte visat de klassiska koliksymptomen utan helt enkelt lätt blir förstoppad. I samband med hårdare...
Svar
17
· Visningar
1 898
Senast: somi
·
A
Övr. Grenar Någon som vet var man kan hitta bilder från tävlingsdagar? Som Klampenborg och Jägersro!
Svar
5
· Visningar
1 728
Senast: Tiggertjejen
·
Western Har ni sett/ hört att RHA inte ska vara med i WRAS längre? Detta står på stallmagasinets nätupplaga såg jag idag. Hade hört det innan...
Svar
14
· Visningar
1 314
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka