Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Behöver nytt bett (Postkandar helst) till moses då han har växt ur det han har. Nån som vet var man kan hitta raka stångbett i srt...
Svar
10
· Visningar
1 098
Senast: åke
·
Hoppning Är det tillåtet att tävla på ett jaktstång i hoppning?
Svar
15
· Visningar
1 396
R
Islandshäst Har några frågor efter en liten diskussion idag ang. klippa eller inte... Så ni som klipper: Varför gör ni det? Rider ni mycket i... 2
Svar
30
· Visningar
2 738
Senast: Real_Life
·
H
Hoppning nu vet inte jag om jag lägger det i en rätta tråden men men, är detnågon som vet vart man kan köpa billig hindermartial eller...
Svar
7
· Visningar
1 950
Senast: hannanilsson
·
Körning hej alla körmänniskor! Jag har börjat köra in min arab efter enligt tänkande, men skulle gärna ha förslag på om det finns något mer jag...
Svar
8
· Visningar
1 026
Övr. Grenar Har läst en hel del här inne på galoppforumet och i var och varannan tråd står det att galopphästarna rids på helt andra hjälper än...
Svar
17
· Visningar
1 612
Senast: emmath
·
Trav Pga separation från sitt ex fick min sambo sälja sina travhästar och flytta in till stan. Han slutade då att betala sin tränarlicens. nu...
Svar
7
· Visningar
1 180
Senast: nilema
·
Dressyr var på clinic m en hoppryttare häromdan, clinicen handlade om vad man skulle titta på när man köpte häst. Hon tyckte bla att man under...
Svar
9
· Visningar
1 201
Western Jag har sett trail många gånger, båder ranch och vanlig trail, men då på större tävlingar enbart. Hur brukar det se ut på D-tävlingar...
Svar
11
· Visningar
1 686
Senast: lundborg
·
B
Dressyr jag ska starta på KM och de som arrangerar är ganska ovana med att fixa tävlingar, varannan dag sedan proppen kom upp har det kommit...
Svar
12
· Visningar
1 685
Senast: BeastieBabe
·
Hoppning Måste bara säga att jag tycker det är dumt att vi inte får ha en tråd där det står vart alla ska åka och tävla här på hoppforumet...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: IngelaH
·
C
Hoppning Nu är det så här att min ponny som nu är 17 år och har hoppat i hela sitt liv, börjar få lite förslitningsskador på framknäna. Vet...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: Bison
·
J
Distans jag har en arab som jag hade funderingar på att testa lite distans med. men jag undrar hur man går till väga för att komma igång. Och...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: springsten
·
S
Trav var har ni köpt era travhjälmar? helst inte alltför dyr .. men skulle va kul om man kunde beställa med motiv och namn:bow: .. hittar...
Svar
12
· Visningar
6 510
Senast: just_kill_me
·
S
Islandshäst Har tänkta att börja tävla så småning om.:rofl: Men vet inte var man får tag i "Tävlingsprogramen" till dom olika grenarna! Skulle bli...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: Freyr
·
N
Körning Igår när vi var ute och körde blev det rätt mörkt och ingen lampa hade vi. Vi började fundera vad för lampa man ska ha. Vi vill ha en...
Svar
11
· Visningar
3 474
Senast: schelin_j
·
M
Övr. Grenar undrar om man kan träna hemma på något sätt?? har ni några ideer? ska börja som en nybörjare 24/4-05 men det är ju evigheter tills... 2
Svar
26
· Visningar
2 476
Senast: merogo
·
A
Trav Vad behöver man för utrustning för att börja träna monté? Jag har letat på alla möjliga sajter men inte hittat något billigt begagnat...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: Alpin87
·
Tävling finns kanske i tidigare tråd men men enligt TR hur många plcerade blir de om de är ca 7-10 startande?
Svar
2
· Visningar
1 703
Dressyr ...starkaste gångart? Har ni gjort något för att "träna upp den" eller är den medfödd? Om ni "tränat upp den", vad har ni gjort...
Svar
19
· Visningar
1 484
Senast: happy_drink17
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka