Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Hoppning Hur pass långt ska man ha mellan hindren vid löshoppning... ska det vara ett eller fler galoppsprång... var längesen jag löshoppade nu...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: Fullblod
·
N
Trav Är det någon skillnad? Har hört att det Ryska travaren ska vara en korsning mellan Orlovtravare och Amerikansk travare. Jag trodde...
Svar
1
· Visningar
1 144
Senast: Trygg
·
N
Islandshäst ...ja, vilka? Jag och Ari....men ni andra då? :bump: kunde kanske ha en liten sammankomst eller nåt? :) :banana: 2
Svar
24
· Visningar
2 393
Senast: cure
·
M
Western Hejsan alla westen ryttare. Själv är jag ingen sådan men fick en chock:confused: när jag va inne på en annonssida och såg att det va...
Svar
11
· Visningar
1 379
Senast: real_cowgirl
·
E
Dressyr Hej. Min häst är jätte känslig för skänkeln och det mest i trav. Skritten går bra. Travar vi och jag ska forma henne i hörnet, på en... 2
Svar
39
· Visningar
2 437
Senast: Sar
·
Dressyr hejsan! jag undrar om ni har några bra tipps på ridövningar som man kan göra när hästen "hänger sig" i ena tygeln?
Svar
12
· Visningar
4 119
Senast: borsalino
·
Trav Har fullkomligt kärat ner mig i Walsh grimmorna, ska köpa en men har inte kollat ut vilken ännu :love: Någon som vet om Walsh har...
Svar
1
· Visningar
1 038
Senast: martha
·
C
Körning Det fixas å donas nästan dygnet runt på anläggningen! Körfolket stressar runt för att få allt klart-tassar runt som små hustomtar... 2
Svar
39
· Visningar
2 565
Senast: Hilly
·
Dressyr Hur är det med sluttande bogar och dressyr, vilket vill man helst ha? Och var går gränserna till när det blir för mkt / för lite... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 341
Senast: lektra
·
Hoppning brukar ni rida på 2 resp 3 dagars meeting?
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: The_grinch
·
A
Övr. Grenar Nån som har hört något om inbrottet på Jägersro!!?!
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Anelly
·
Körning Hur gör ni med tömmarna när ni smörjer o tvättar? Vad använder ni? Hur har ni gjort med nya tömmar?
Svar
14
· Visningar
1 275
Senast: Vimsan
·
D
Hoppning Jag skulle verkligen uppskatta (och många med mig, tror jag) att det infördes ytterligare en bangång om startfältet är över exempelvis...
Svar
7
· Visningar
950
Senast: _Peplis_
·
E
Körning Behöver tips på en lätt körpisk, den jag har (nån billig skit antagligen) är så fasligt "framtung", så när jag håller den i handen får...
Svar
13
· Visningar
2 629
Senast: Cämz
·
V
Dressyr ja som rubriken lyder :idea: :idea: jag ska ge lite bakgrundsfakta jag har varit på träning i helgen ett intensivt dygn men...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: flashlight
·
Körning Sitter har pa andra sidan gjorden och funderar pa om jag helt har missat det!?:crazy: Har hittat resultatet for hast, enbet. men inte...
Svar
6
· Visningar
966
Senast: Elwira
·
A
Western http://www.clarkrassiquarterhorses.com/thetopsecret.html Jag tror detta är en american Quarter... från usa.. Hur tusan ser hästen... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 197
Senast: Lenita
·
Islandshäst Hej! Som ni kanske kommer ihåg så skulle jag till Brösarp Icelandic horse event. Och mycket riktigt så infann jag mig där på fredag... 2
Svar
28
· Visningar
3 018
Senast: Die_Frau
·
L
Dressyr Jag var jättenöjd med min ritt idag - hon presterade allt man kan begära av henne - men så fick jag domarprotokollet. :cry: Bränn...
Svar
13
· Visningar
1 278
Senast: BabieBus
·
M
Trav är det nån mer än jag som ska till östersund på torsdag å fredag? tror att det är nån avelspremiering för kallblod lr nåt sånt :smirk...
Svar
9
· Visningar
1 374
Senast: juvelen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka