Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Brukar ni stretcha era hästar? Några specialsätt som är anpassade efter dressyrhästens rörelser? Är det tom så att man inte behöver... 2
Svar
33
· Visningar
2 719
Tävling Är det någon som har adressen till sidan där man kan söka efter sin hästs licens? Jag har försökt med sökfunktionen men hittar inget...
Svar
1
· Visningar
1 156
Senast: Huntress
·
D
Hoppning jag var och hoppade terräng igår men tog det rätt så lungt min häst blev inte flåsig eller annfådd. Tänkte åka på hoppträning idag men...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Melle
·
A
Hoppning Hur högt hoppar ni med era hästar?skulle va kul o veta;) Skriv gärna vilken ras , mankhöjd , ålder och hu högt ni hoppar med dom:)... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 635
Senast: Qyenn97
·
R
Körning Måste passa på att rekomendera en ny bok om körning skriven av Anders Eriksson. Den billigaste finns för 141kr på www.bokus.com (ISBN...
Svar
14
· Visningar
1 516
Senast: AKB
·
M
Hoppning tänkte byta bett på hästen eftersom jag inte tycker han funkar så bra i det. Han har ett vanligt tränsbett, tvådelat med lösa ringar och...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: ljusslinga
·
O
Dressyr Hur rider ni på tävling, väljer ni att "fisrida", dvs sitter och stilla och fint och det händer inte så mycket varken framåt eller något... 2
Svar
30
· Visningar
2 296
Senast: sorbifolia
·
Dressyr Vad har ni för bett på era dressyrhästar/ponnyer? 2 3
Svar
41
· Visningar
3 069
Senast: sorbifolia
·
Fälttävlan Hur är banan där? Finns det någon hemsida som man kan gå in och glutta lite på? Några Bukefalister som ska dit? :)
Svar
9
· Visningar
2 770
Senast: Idasagare
·
E
Distans Jag är medryttare på en ponny som tränas 6 elr 7 ggr / vecka skulle jag tro, 1 timme åt gången. Han tävlas i hoppning. Jag undrar om...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: Madde71
·
Hoppning funderar på att åka å tävla min 5 åring... galloppen sitter inte helt hundra än.. tänkte åka på en klubbtävling och starta typ 50 och...
Svar
4
· Visningar
836
Western Vad har ni för showträns? Bilder gärna...........:) Funderar också på om enöras träns sitter lika bra som ett med helt...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: Alazan
·
S
Körning dressyr/Precisionskörningen den 15 oktober i Timrå http://home.hkust.se/vks/timrakd.htm ?
Svar
9
· Visningar
979
Senast: Sellan
·
M
Western För att hitta ett passande träns/huvudlag????? Syntetsadlarna är ju svarta....(Köpte en IDAG...tjohoooo) :bump: men inga träns är ju... 2
Svar
37
· Visningar
3 007
Senast: simpe
·
A
Övr. Grenar Är det någon som vet resultaten från dagens auktion på Täby? :)
Svar
8
· Visningar
1 321
Senast: NearlyBrainlessAmie
·
N
Trav Hur länge och hur ofta? Vad för underlag? Kan man galoppträna i ganska branta backar?
Svar
1
· Visningar
1 173
Senast: martha
·
D
Western Jag får hem min grundinridna 3,5 åring om en månad :love: och undrar nån har några tips om hur jag fortsätter min träning med honom...
Svar
7
· Visningar
1 973
Senast: qhhorses
·
S
Islandshäst Nu är det tre veckor kvar tills Kjarkur och Jag ska tävla lätt fyrgång och lätt tölt på Husbyöhn. Är det någon fler här som ska tävla... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 176
Senast: Svalan
·
L
Hoppning När jag hoppar min ponny utomhus på någon åker eller liknande så har hon jättebra bjudning och hon suger verkligen tag i hindren och...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: CarolineB
·
Western jeg liker godt westernridning og i fremtiden når økonomien bedrer seg så vurderer jeg å kjøpe ei paint eller quarterhoppe som jeg kan...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: wrangler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka