Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
  • Låst
Tävling Jag ska tävla imorgon, en lokal hoppning. Måste man ha med ponnylicensen då??? Tacksam för forta svar!!!
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Duchesse
·
A
  • Låst
Övr. Grenar Är det någon som vet resultaten från dagens auktion på Täby? :)
Svar
4
· Visningar
891
M
Dressyr Som jag fattat det finns flera olika sätt att hålla kandartyglarna. Själv håller jag bridongen på långfingret och stången på...
Svar
19
· Visningar
2 349
Senast: MaryMary
·
R
Western Har beställt ett vanligt tränsbett med koppar-ringar i mitten (blir som ett tredelat). Någon här som ridit med det?? Isåfall vill jag ha...
Svar
2
· Visningar
1 785
Senast: Sellan
·
Western Vilka ska dit? Ska ni tävla, grooma eller sitta på läktaren som publik? Vad ser ni mest fram emot och vad kommer ni inte se... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 215
Senast: Cowgirls
·
L
Islandshäst Har läst om det på SIF's hemsida, men är det någon som har tagit några eller sett att det arrangerats märkestagningar? Jag tycker att...
Svar
4
· Visningar
1 607
Senast: Niljan
·
Körning Var med lokselen till sadelmakaren idag och frågade lite försynt om han höll på med lokselar och jo men visst. Han skulle kika lite på...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: MittNyaJag
·
N
Islandshäst Hur tyder ni begreppet "läromästare"?
Svar
3
· Visningar
938
Senast: Raudur
·
F
Western Smålandsposten var och intervjuade mig efter SM, och här är artikeln! :D http://www.smp.se/article/720785_102-164-0-0 :D :D
Svar
10
· Visningar
1 111
Senast: Piraja
·
Z
Trav Hej! Jag sköter ett ponnytrav sto som jag tränar och tävlar med. I våras såg hon helt ok musklad ut. Under sommaren fick hon en...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: Zebranie
·
Körning Det va på tiden har väntat på den ett tag nu längtar så mycket tills vi ska ut och köra =) Hur många gånger i veckan brukar ni köra... 2
Svar
21
· Visningar
1 949
Senast: åke
·
K
Western hej kan man hyra western sadlar nånstans ? dom är ju väldigt dyra och man vet ju inte om hästen vill då är det onödigt att köpa en sadel...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: Seabaz
·
Western Japp, nu är ny sadel inhandlad :banana: blev tillslut en Premier Ringold :love: Min pappa gillade den så mycket så nu ska han köpa en...
Svar
4
· Visningar
1 155
Senast: CaliforniaSwed
·
Trav Jag har stött på några travmänniskor häromkring som säger att framknän på travare är extra utsatta - att många travare får problem i...
Svar
11
· Visningar
4 208
Senast: molle2
·
Övr. Grenar vad får eran/era hästar för foderstat?
Svar
18
· Visningar
2 340
Senast: kimsan
·
E
Körning Har en finfin handgjord bjällerkrans liggande, köpte den förra året för en billig peng. Nu undrar jag, rent estetiskt, KAN man ha...
Svar
15
· Visningar
1 234
Senast: satanic
·
P
Hoppning Min häst, ett 10 årigt sto är väldigt speciellt. När jag köpte henne skulle hon ha hoppat 110 och jag testade att hoppa lite när jag... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 411
Senast: BeastieBabe
·
C
Körning Jag har funderat på att börja köra mitt varmblod och min shettis. Då undrar jag om det finns någon som har en bra beskriving på typ en...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Carisma72
·
M
Tävling Jag letar tävlingsresultat efter en av våra hästar. Är det någon som vet vart man får tag i tidigare ryttare och resultat...
Svar
13
· Visningar
1 477
S
Övr. Grenar Tänkte nu när man ska försöka bli riddare att de måste ju finnas flera som kan hjälpa mig! bor i hälsingland och visst måste de finnas...
Svar
16
· Visningar
2 197
Senast: merogo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka